Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


mokken
 Share

Recommended Posts

1 time siden, JeanetteH skrev:

Håper det vi også. Det er ikke aktuelt å åpne henne da man ikke vet 100% hva det er og skjeldent de fungerer bra som løpshest etter det (og denne hesten ER en løpshest, vil trolig aldri fungere som ridehest med det gemyttet)

Er så vanskelig sånt, hester er jo heller ikke bare bare å legge i narkose. 

 

 

32 minutter siden, SoppenCamilla skrev:

 

HAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHA, men dere to telles ikke, for dere er vel fra Bergen og sier "sne". :fish:

Vel, jeg føler meg som en bergenser i hjertet :aww: Men utad høres jeg ut som en trønder :aww: Så æ sir snø, sjø :D 

Det er ikke helt rett da :P trønderdialekten er blitt veldig utvannet de 18 årene jeg har bodd i bergen, men sier snø :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vakt. Far ringte akkurat vaktnummeret. "E det dyrlækjaren? Eg har Rudolf her. Han e raud på nasen. Kva ska me gjera?"   Nei, det er ikke fars vanlige dialekt.  

Ah, endelig ferdig med pynting av juletre! Ble litt budsjettre i år. Er dyrt å flytte, bytte jobb etc., så da måtte jeg bruke det jeg hadde. Jeg synes at det ble verdens søteste juletre da, om jeg ska

Hils på lille *insert fint tispenavn som jeg ikke har kommet på enda*:    Det første hun gjorde da vi kom dit var å stemple meg med alle fire beina sine, og bite meg i haka.  

Posted Images

@Symra&Pippin Klær hjelper, da kan man faktisk gå et stykke - hilsen Freya Frossenpinn. 

 

Inne fra tur. Midtveis ble det skikkelig grisevær - Freya letta nesten i rompa :lol: Men nå er det unnagjort og jeg har fått på meg tørr bukse (som er 4 nr mindre enn de jeg brukte i sommer :ahappy: ). Finne meg en pille kanskje, så jeg kommer meg avgårde på auksjon etterpå. Stumpen likte ikke turen i dag.. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke ile smerter fra håndledd til skulder når jeg bruker JIF-sprayen? Armen har kjentes støl ei ukes tid, og jeg trodde det var fordi jeg hadde en kjøretur i sterk sidevind. Men jeg sliter med å løfte tunge ting, for eksempel den tunge puta jeg skulle skifte putetrekk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, SFX said:

Det skal ikke ile smerter fra håndledd til skulder når jeg bruker JIF-sprayen? Armen har kjentes støl ei ukes tid, og jeg trodde det var fordi jeg hadde en kjøretur i sterk sidevind. Men jeg sliter med å løfte tunge ting, for eksempel den tunge puta jeg skulle skifte putetrekk på.

Høres litt sånn betennelse ut. Hold armen i ro og ta betennelsesdempende smertestillende.

 

Edit: Fytterakkern, nå er jeg glad tur er overstått, for nå er det enda verre drittvær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en snau halvannen times tur på Tuva og meg i sola :D Gikk først langs E6 der hun løp løs (og for de som ikke vet det så er det en anleggs vei der og viltgjerde :teehe:) Så runda vi skauen og gikk fortauet langs gamle E6 tilbake igjen. Blir bra etterhvert når jeg blir kjent i området! Det er nok av skau og veier her liksom :lol:

Trym har godkjent nytt hus, ny seng og ny peisovn :teehe:

IMG_20171203_134032.jpg

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesten var fri for smerter i dag, spiser og driter. Blir en dag tid for å være sikker på at ikke smertene kommer tilbake ettersom det har vært litt "uklart" hva som var årsaken. Så håper hun er symtomfri de neste 24 timene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at det ville bli vanskelig å få eksen til å gå med på å kjøpe ut min del av alt jeg setter igjen, men ikke at det ville så så innihelvete vanskelig. Alt er hans nemlig, jeg har visst ikke bidratt med en dritt opp gjennom årene. Til slutt, etter mange tårer og mye krangling, gikk han med på å betale ut 2-3000. Det er bare en tredjedel av det det burde være, men jeg orker ikke... om det er sånn det skal være så kan jeg gjerne ta med meg det jeg har betalt for jeg, det står 9000 av mine kroner bare på verandaen i form av gassgrill og hagemøbler og kjøkkenskapene er stappfulle av mine penger. Så kan han sitte igjen med en stekepanne, to kjeler og noen melkeglass. Nå skal jeg prøve å skru sammen skoskapet jeg har begynt på så det blir lettere å flytte, demontere armlener på stolen min så jeg får den ut døra på gamleleiligheten, og prøve å se at det nok er helt greit å være ferdig med ham.Tom for tårer og vondt i hodet. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne har begge kjørt ca 1,5 time for å trene i Drammen hundepark - det er liksom en stor omvei for begge to, men finnes ingen god hundehall å leie midt mellom oss :P 

Men tre timer med flink Iddis som har jobbet på var verdt kjøreturen. For en fin hund han er, morsom å jobbe med, selv om han iblant må stoppe og klø seg i hodet for å omrokkere på hjernecellene - mye nytt som skal inn i et lite hode ;) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SFX said:

Det er det jeg er redd for. Men jeg har ikke tid til sånt. Hva fungerer betennelsesdempende? 

Den gangen jeg hadde tilsvarende så var det voltaren og paracet jeg fikk beskjed om å ta av legen.

 

Nå er jeg litt ambivalent. Bestilte meg en skjorte fordi jeg ikke har noen enkle skjorter, hentet pakken på fredag og skulle ta den på nå. Den er for stor... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, Pixie said:

Jeg visste at det ville bli vanskelig å få eksen til å gå med på å kjøpe ut min del av alt jeg setter igjen, men ikke at det ville så så innihelvete vanskelig. Alt er hans nemlig, jeg har visst ikke bidratt med en dritt opp gjennom årene. Til slutt, etter mange tårer og mye krangling, gikk han med på å betale ut 2-3000. Det er bare en tredjedel av det det burde være, men jeg orker ikke... om det er sånn det skal være så kan jeg gjerne ta med meg det jeg har betalt for jeg, det står 9000 av mine kroner bare på verandaen i form av gassgrill og hagemøbler og kjøkkenskapene er stappfulle av mine penger. Så kan han sitte igjen med en stekepanne, to kjeler og noen melkeglass. Nå skal jeg prøve å skru sammen skoskapet jeg har begynt på så det blir lettere å flytte, demontere armlener på stolen min så jeg får den ut døra på gamleleiligheten, og prøve å se at det nok er helt greit å være ferdig med ham.Tom for tårer og vondt i hodet. 

Jeg hadde SÅ tatt med meg det jeg har betalt for om min eks var så ****** dust som det der. Hadde ikke hatt dårlig samvittighet for det heller. 

--

AN syns jeg ruteplanleggeren på ruter.no er tjukk i det teoretiske hodet sitt. Om jeg ber om en reise der ankomst er kl. 14.00, så syns jeg ikke at det er et godt forslag å ta toget som går kl. 8.15, når det går tog hver time kvart over :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0
22 minutter siden, Pixie skrev:

Jeg visste at det ville bli vanskelig å få eksen til å gå med på å kjøpe ut min del av alt jeg setter igjen, men ikke at det ville så så innihelvete vanskelig. Alt er hans nemlig, jeg har visst ikke bidratt med en dritt opp gjennom årene. Til slutt, etter mange tårer og mye krangling, gikk han med på å betale ut 2-3000. Det er bare en tredjedel av det det burde være, men jeg orker ikke... om det er sånn det skal være så kan jeg gjerne ta med meg det jeg har betalt for jeg, det står 9000 av mine kroner bare på verandaen i form av gassgrill og hagemøbler og kjøkkenskapene er stappfulle av mine penger. Så kan han sitte igjen med en stekepanne, to kjeler og noen melkeglass. Nå skal jeg prøve å skru sammen skoskapet jeg har begynt på så det blir lettere å flytte, demontere armlener på stolen min så jeg får den ut døra på gamleleiligheten, og prøve å se at det nok er helt greit å være ferdig med ham.Tom for tårer og vondt i hodet. 

Snakk om imbesil drittsekk! Forbanna på dine vegne. Ta med deg alt du kan! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixie skrev:

Jeg visste at det ville bli vanskelig å få eksen til å gå med på å kjøpe ut min del av alt jeg setter igjen, men ikke at det ville så så innihelvete vanskelig. Alt er hans nemlig, jeg har visst ikke bidratt med en dritt opp gjennom årene. Til slutt, etter mange tårer og mye krangling, gikk han med på å betale ut 2-3000. Det er bare en tredjedel av det det burde være, men jeg orker ikke... om det er sånn det skal være så kan jeg gjerne ta med meg det jeg har betalt for jeg, det står 9000 av mine kroner bare på verandaen i form av gassgrill og hagemøbler og kjøkkenskapene er stappfulle av mine penger. Så kan han sitte igjen med en stekepanne, to kjeler og noen melkeglass. Nå skal jeg prøve å skru sammen skoskapet jeg har begynt på så det blir lettere å flytte, demontere armlener på stolen min så jeg får den ut døra på gamleleiligheten, og prøve å se at det nok er helt greit å være ferdig med ham.Tom for tårer og vondt i hodet. 

Ta med deg det du har kjøpt! 

For et rævhål, kjenner jeg blir provosert på dine vegne!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pixie skrev:

Jeg visste at det ville bli vanskelig å få eksen til å gå med på å kjøpe ut min del av alt jeg setter igjen, men ikke at det ville så så innihelvete vanskelig. Alt er hans nemlig, jeg har visst ikke bidratt med en dritt opp gjennom årene. Til slutt, etter mange tårer og mye krangling, gikk han med på å betale ut 2-3000. Det er bare en tredjedel av det det burde være, men jeg orker ikke... om det er sånn det skal være så kan jeg gjerne ta med meg det jeg har betalt for jeg, det står 9000 av mine kroner bare på verandaen i form av gassgrill og hagemøbler og kjøkkenskapene er stappfulle av mine penger. Så kan han sitte igjen med en stekepanne, to kjeler og noen melkeglass. Nå skal jeg prøve å skru sammen skoskapet jeg har begynt på så det blir lettere å flytte, demontere armlener på stolen min så jeg får den ut døra på gamleleiligheten, og prøve å se at det nok er helt greit å være ferdig med ham.Tom for tårer og vondt i hodet. 

Ta med deg alt ditt, vel? Er ikke det normalt? Jeg demonterte til og med gjerder og tok med steinheller :P Og så irriterer jeg meg fortsatt, etter 14 år, over at jeg glemte igjen pulker og mårfeller :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Den gangen jeg hadde tilsvarende så var det voltaren og paracet jeg fikk beskjed om å ta av legen.

Jeg har bare voltaren gel, tror jeg, men jeg skal sjekke medisinskapet. Jeg har igjen smertestillende fra Foenix sin operasjon! :-D 

1 time siden, Line skrev:

Nå er jeg litt ambivalent. Bestilte meg en skjorte fordi jeg ikke har noen enkle skjorter, hentet pakken på fredag og skulle ta den på nå. Den er for stor... 

Hurra og blæh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...