Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei sonen! Jeg har kikket litt på sånne vaskeposer for å slippe så mye hår i vaskemaskina. Er det noen som har dette her og er fornøyde? Da snakker jeg om noe sånn som dette: http://www.retreq.com/index.php?route=product/category&path=168_277 .

Blir hårene værende på teppet? Det står jo at de kan ristes ut av posen etter vask, men jeg har litt vanskelig for å skjønne hvorfor det skal holde seg i posen og ikke på teppet? Very confusing for meg dette her. Håper noen har erfaring med dette og kan si noe om hvor godt det fungerer i praktisk. Hadde vært genialt!

Skrevet
Jeg setter bare på vaskemaskina en ekstra gang etterpå. Helst på 90grader, så blir resten av maskina ren samtidig :aww:
Høres veldig lite miljøvennlig ut.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Skrevet
9 minutter siden, mushi skrev:

Høres veldig lite miljøvennlig ut.

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Tja, det anbefales å kjøre tom maskin på høy temperatur innimellom for å holde den ved like :)

Hadde jeg vasket hundeutstyr et par ganger i måneden, så hadde det nok fort blitt ille. Men det blir ikke gjort i nærheten av så ofte :)