Pasadena Skrevet 16. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2017 Informasjon om hunderaser, oppdrett, juss og etikk, helse, medisinering, stell og fôring fra lenge før professor Google var påtenkt, setter vår tids fakta og myter i perspektiv. The new book of the dog av Robert Leighton, 1907:https://archive.org/stream/newbookofdogcomp00leigrich#page/n23/mode/2up Det ligger enorm mye om hund på Internet Archive 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 17. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2017 takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 18. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2017 Takk for tips. Er så gøy å se bilder av hundene på den tiden. Kan ikke akkurat si at bulldoggen så frisk og fin ut på den tiden heller For noen fronter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2017 40 minutter siden, jma skrev: Takk for tips. Er så gøy å se bilder av hundene på den tiden. Kan ikke akkurat si at bulldoggen så frisk og fin ut på den tiden heller For noen fronter... Det tenkte jeg også... aldeles skrekkelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woola Skrevet 19. Oktober 2017 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2017 Tusen takk for tipset! Bulldoggen så mye verre ut før enn nå, i hvert fall. Ellers er det mest påfallende hvor mye mindre pels, og "søte" frisyrer hundene hadde i gamle dager. Spesielt påfallende i min egen rase og de andre terrierne, Westien ser jo ut som en ordentlig hund! Og colliene var så mye finere også... Fatter ikke dette ekstreme fokuset på pels og fluff nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts