anonym2323 Skrevet 14. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2017 Hva er normal betaling for utleie av en hannhund ? Er det normalt og ta valp som betaling fra kullet ? Takker for svar ! Siter
Snøfrost Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Det er ekstremt mange ulike måter å gjøre dette på, og ulike kulturer i ulike raser. Det å ta en valp, eller prisen av en valp, som betaling er ikke uvanlig. Andre bruker en sum per valp, eller noe for paringen + en sum for en valp osv osv. I min rase har det blitt mest vanlig med en sum for paringen + en sum per valp ved 5 ukers alder. Siter
Meg Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 51 minutes ago, Snøfrost said: Det er ekstremt mange ulike måter å gjøre dette på, og ulike kulturer i ulike raser. Det å ta en valp, eller prisen av en valp, som betaling er ikke uvanlig. Andre bruker en sum per valp, eller noe for paringen + en sum for en valp osv osv. I min rase har det blitt mest vanlig med en sum for paringen + en sum per valp ved 5 ukers alder. Det er nok ulikt i de ulike miljøene, kjørere tar en valp eller prisen per valp (ikke om kullet er lite da) Siter
Wilhelmina Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Akkurat nå, Meg skrev: Det er nok ulikt i de ulike miljøene, kjørere tar en valp eller prisen per valp (ikke om kullet er lite da) Samme da vi lånte ut elghunden. Siter
simira Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 Dette kan raseklubben hjelpe deg med. Ta kontakt med dem og spør hva som er vanlig pris. Siter
Snøfrost Skrevet 15. Oktober 2017 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2017 5 hours ago, Meg said: Det er nok ulikt i de ulike miljøene, kjørere tar en valp eller prisen per valp (ikke om kullet er lite da) Ikke de jeg har spurt om å låne/potensielt låne av. De tar etter modellen for paring + per valp. Det første kullet mitt ar ikke fra hva folk flest kaller kjørere (selv om de kjører) og de tok prisen av en valp da, men har siden gått over til den andre modellen. Siter
Recommended Posts