Deadline Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Kunnskapsrike hundefolk, hva er dette for en rase? Ser litt spisshundaktig ut, men jeg vet ikke. Beklager lite bilde, og hvis jeg eventuelt poster på feil underforum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Ser ikke noe bilde. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadline Skrevet 18. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Sånn, jeg klønte litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Jeg er ikke helt stødig i spisshunder, men for meg ser det ut som en eller annen japansk spisshundrase eller noe i den retning. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Enten Shiba eller Akita... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 18. August 2017 Rapporter Share Skrevet 18. August 2017 Men min begrensede kunnskap om spisshunder, så ser dette ut som en amerikansk akita? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 19. August 2017 Rapporter Share Skrevet 19. August 2017 Akita. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. August 2017 Rapporter Share Skrevet 19. August 2017 10 hours ago, Mardina said: Enten Shiba eller Akita... Det er IKKE en shiba. Det er akitaer, og ser litt ut sånn de gjorde før rasen blei splitta i akita (japansk) og amerikansk akita. Am. akita finnes ikke i rødt. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silyeah Skrevet 19. August 2017 Rapporter Share Skrevet 19. August 2017 Akita inu, japansk ☺️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadline Skrevet 20. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2017 Tusen takk folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 20. August 2017 Rapporter Share Skrevet 20. August 2017 Akita. Kan godt være at bildet er fra USA hvor man oftere ser blends/tweenies da akita og am. akita ikke er splittet der borte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deadline Skrevet 25. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2017 Litt dårlig bilde, men hva tror dere dette kan være? Fra databasesidene til NKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 25. August 2017 Rapporter Share Skrevet 25. August 2017 9 timer siden, Deadline skrev: Litt dårlig bilde, men hva tror dere dette kan være? Fra databasesidene til NKK. Ser ut som en border collie, men kan være hva som helst. Tipper at tanken er at det bare skal være en "hund". 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 25. August 2017 Rapporter Share Skrevet 25. August 2017 Jeg synes også det ser ut som en bc 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts