Gå til innhold
Hundesonen.no

Norgesferie med hund!


brindle
 Share

Recommended Posts

Jeg er en av dem som synes å tilbringe sommeren på fjellet alene med bikkja kan være vel så fint som å dra med familie/venner til syden. Derfor er jeg i gang med å planlegge drømmesommeren med hunden jeg enda ikke har, fra et kull som jeg er sikker på at oppdretter ikke en gang vet h*n skal ha. Litt fram i tid altså :P Men jo mer planlegging bak, jo bedre blir turen, så jeg starter like gjerne nå.

Er det noen som har forslag til en ordentlig hundeferie? Det kan være alt fra plasser det er fint gå med hund (med overnatting ute) til koselige/spennende hundearrangement som hundesportglade ekvipasjer burde få med seg. Kom gjerne med både sommer- og vinterferietips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Norsk Brukshundsports Forbunds ukeskurs på Sølen (i Engerdal) mange somre - og det synes jeg har vært en strålende måte å feriere sammen med hundene på :). Supre instruktører og masse sosialt samvær - og ikke minst mye trening med hundene hver dag (spor, rundering, bruks-lp). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lundqvist hundeskole har ukeskurs på Sølen. Canis har hatt Clickercamp de siste årene, men i år ble det avlyst pga for få påmeldte. Ellers er det flere som arrangerer kurs over langhelger eller noen ukedager. Catch har sommercamp med Maria Brandel og Siv Svendsen. Ser at de i år også har Catchcamp etter samme modellen som Clickercampen var, en uke med todagerskurs i ulike grener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...