Wildlife Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Hjelp kjære sonen. Jeg har prata med flere jeg kjenner og oppdretter også. Desverre ikke mye svar å finne. Malamute tispa vår på 3.5 mnd. Jeg har nevnt tidlogere at hun er litt stov i gangen når hun går. Ikke traver å løper. Bare når hun går. Og ser litt hjulbeint ut. Jeg vet ikke om dette har noe sammenheng. Men nå begynner jeg å bli urolig. Det starta med at en gang hun jærja litt her inne så plutselig virka det som den ene bakfoten låste seg i en rar stilling. Hun hylte i smerte. Jeg tok henne opp og det gikk over. Satte henne ned og hun halta litt men det forsvant kjapt. Jeg tenkte ikke mer over det. Det var ikke så lenge etter vi fikk henne. Men. Så har dette skjedd noen ganger. (Ca 4-5 tror jeg). Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over det men det viser seg at det skjer gjentatte ganger så jeg er bekymra. Jeg klarer ikke helt si om det er samme fot eller ikke da jeg ikke har tenkt over det tidligere. Jeg tror det er mest bakbeina men i dag er jeg usikker da det nesten virka som fremfoten (hun stod bak hundehuset og hylte mens jeg var på andre siden. Når jeg kom frem plukka jeg henne opp da det har hjulpet tidligere. Hun halter litt så går det over. Men foten låser seg altså i en rar stilling. Noen som har vært borti liknende? Oppdretter nevnt PL men også at hun aldri har hørt om det på rasen. Jeg vet ikke helt jeg. Tenker å ta en telefon til vet. I morgen men ville høre om noen har erfaring her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Høres veldig ut som PL ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Sånn katastrofe tanke: Min første kelpie hadde noe lignende. Viste seg å være kneskålen som var delt i to. Så ta røntgen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 28. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2017 Akkurat nå, JeanetteH skrev: Sånn katastrofe tanke: Min første kelpie hadde noe lignende. Viste seg å være kneskålen som var delt i to. Så ta røntgen!! Ringer vet. I morgen. Håper ikke det er noe av dette? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 29. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2017 Synes også det hørtes som en variant av PL. Krysser fingrene for at alt går bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 29. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2017 Vi har fått time i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2017 Krysser fingrene for at det ikke ser stygt ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 29. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2017 Kjenner ei som har akkurat samme greia med sin PL-hund.. Krysser fingrene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 30. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2017 Vi har vært hos veterinær i dag og hun kunne ikke finne noe. Om det skjedde igjen skulle vi ringe å sette opp time til røntgen. Knærna kjentes veldig fine ut sa hun. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 30. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2017 28 minutter siden, Wildlife skrev: Vi har vært hos veterinær i dag og hun kunne ikke finne noe. Om det skjedde igjen skulle vi ringe å sette opp time til røntgen. Knærna kjentes veldig fine ut sa hun. Da ville jeg bedt om rtg. evt tatt turen til en annen vet. Det du beskriver høres absolutt ikke bra ut... 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts