Kaja Skrevet 14. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2019 1 hour ago, LinsorCollie said: Ah, tusen takk ? ikke noe krise og bytte om du vil det altså ? Neida her er dagene relativt like! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 14. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2019 Får man tilsendt på melding? Hvordan fungerer dette? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2019 14 hours ago, LinsorCollie said: Får man tilsendt på melding? Hvordan fungerer dette? ? Regner med du fikk pm siden du er pålogget nå Men ja, man får pm med innlogging Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 15. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2019 Det har vært kjempekoselig å snappe i dag, håper flere tar på seg snap buksene og hopper i det ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tins Skrevet 18. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2019 Dere som nettopp har hatt snappen; hvor mange er det som følger med nå for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2019 Ok. Hundene mine sover jo bare de... Det er dems hverdag liksom. Det er sånt man ikke tenker over før man har snappen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild SF Skrevet 19. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2019 Jeg følger med! Skikkelig koselig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 20. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2019 Jeg vet ikke nøyaktig, men det er faktisk noen, jeg tok meg den frihet til og sende en snap til alle sammen som var på lista og da vi var i gang igjen. ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 24. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2019 Hva er det mest interesse for og se? ? Søndagen er jeg på skole med Innlandet hundesenter, jeg er litt usikker på hvor mye og hva jeg kan snappe, men jeg skal prøve å dele så mye som mulig ? vi skal vel ha litt praktisk trening, så da skal jeg se om jeg får noen til å filme og legge ut på snap underveis av meg hvertfall ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 12. Januar 2020 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2020 Håper flere melder seg på snappen fremover ? Vi trenger å blåse liv i den ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 20. Mars 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2020 Noen som vil blåse liv i denne igjen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 20. Mars 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2020 Jeg kan ta en dag! ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PixinaCollie Skrevet 20. Mars 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2020 Har fiksa ny som man kan melde seg på ? Håper vi er mange som melder oss på ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 20. Mars 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2020 Skreiv meg på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 22. Mars 2020 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2020 Tar den i dag jeg, skriver det bare her siden lista begynner i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts