Frida og fuglehundene Skrevet 4. August 2017 Rapporter Share Skrevet 4. August 2017 Jeg kan godt tenke meg å ha en dag Etter 20. august kan jeg vise hvordan det er å ha hunder med stor radius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. August 2017 Rapporter Share Skrevet 4. August 2017 2 timer siden, Frida og fuglehundene skrev: Jeg kan godt tenke meg å ha en dag Etter 20. august kan jeg vise hvordan det er å ha hunder med stor radius Jeg skal vise kort radius etterpå ... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. August 2017 Rapporter Share Skrevet 4. August 2017 @Alvira det er vel du som har i morgen? Jeg er tom for strøm og uten lader, så snappen er i dine hender! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 4. August 2017 Rapporter Share Skrevet 4. August 2017 34 minutter siden, Mirai skrev: @Alvira det er vel du som har i morgen? Jeg er tom for strøm og uten lader, så snappen er i dine hender! @Alvira er i gang Går det forresten an å slå sammen denne tråden og den andre snap-tråden?Blir litt rotete med to parallelle tråder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 4. August 2017 Rapporter Share Skrevet 4. August 2017 39 minutter siden, Emilie skrev: @Alvira er i gang Går det forresten an å slå sammen denne tråden og den andre snap-tråden?Blir litt rotete med to parallelle tråder. Tror denne er for påmeldinger og sånt bare Er vell 3 stykk, en med oversikt, en med påmelding og en med generel diskusjon og tilbakemelding? ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Er det noe ledig denne uka eller neste? Jeg er hundepasser for tidenes herligste BC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 4 timer siden, Kaja skrev: Er det noe ledig denne uka eller neste? Jeg er hundepasser for tidenes herligste BC! Ser ut som idag og torsdag er ledig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Jeg kan ta i dag, torsdag jobber jeg fra morgen til kveld Hvordan får man brukernavn og passord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Jeg har fri denne uka, så tar gjerne torsdag hvis den fortsatt er ledig Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Da har jeg tatt over. Vi må våkne litt, så skal vi ut på tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millezina Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Jeg kan gjerne ha snappen en dag den er ledig. til uken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 7. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 !!!!!PÅMELDING UKE 33!!!!!Da er det klart for første påmelding med tema! Og første uke er temaet "Din hund"Hvorfor har du valgt din hund? Noe spesielt ved rasen? Tilfeldighet? Hvordan er hunden din/rase? Osv osv..Jeg er SÅ frekk at jeg vil stjele mandagen [emoji85]Mandag@kristin_nordTirsdagOnsdagTorsdagFredagLørdag (temafri - men alle kan fortelle om sin hund osv)Søndag (temafri)Er jo ålreit med forskjellige raser, jeg har staff og blandingshund. Førstemann til mølla. [emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 1 hour ago, Kristin_nord said: !!!!!PÅMELDING UKE 33!!!!! Mandag@kristin_nord Tirsdag @Kaja Onsdag Torsdag Fredag Lørdag (temafri - men alle kan fortelle om sin hund osv) Søndag (temafri) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millezina Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 vil gjerne melde meg på onsdagen sender om tillegg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 6 minutter siden, Kaja skrev: 2 timer siden, Kristin_nord skrev: !!!!!PÅMELDING UKE 33!!!!! Mandag@kristin_nord Tirsdag @Kaja Onsdag Torsdag @WelshenNemi Fredag Lørdag (temafri - men alle kan fortelle om sin hund osv) Søndag (temafri) @millezina kom meg i forkjøpet på onsdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 16 minutter siden, Kaja skrev: 2 timer siden, Kristin_nord skrev: !!!!!PÅMELDING UKE 33!!!!! Mandag@kristin_nord Tirsdag @Kaja Onsdag Torsdag @WelshenNemi Fredag Lørdag (temafri - men alle kan fortelle om sin hund osv) @Anooni Søndag (temafri) Vi skal på Nkk Lillehammer,så kan snappe derfra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Jeg kan ta lørdag Edit: søndag mente jeg, Anooni tar lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Jeg er dårlig på uker, men om den 23. august er ledig, så tar vi den gjerne. Eventuelt 25.-27., vi skal arrangere EM i gjeting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 7. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 vil gjerne melde meg på onsdagen [emoji4] sender om tillegg Denne uka eller neste uke? For neste uke er ledig hvertfall [emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 7. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Jeg er dårlig på uker, men om den 23. august er ledig, så tar vi den gjerne. Eventuelt 25.-27., vi skal arrangere EM i gjeting [emoji4] Vi forhåndspåmelder ikke lenger, så da må du melde deg på ish neste uke [emoji4] legger ut ny påmelding på mandag [emoji4]Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese,Bonzo&Nemo Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 @Kristin_nord Jeg kan ta fredag om den fortsatt er ledig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 7. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 @Kristin_nord Jeg kan ta fredag om den fortsatt er ledig? [emoji4] Denne fredagen eller neste?Sent fra min SM-T550 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese,Bonzo&Nemo Skrevet 7. August 2017 Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Akkurat nå, Kristin_nord skrev: Denne fredagen eller neste? Sent fra min SM-T550 via Tapatalk kan godt ta denne fredagen om den er ledig? Men kan ta neste fredag også om den ikke er ledig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 7. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 kan godt ta denne fredagen om den er ledig? [emoji4] Men kan ta neste fredag også om den ikke er ledig [emoji6]Neste [emoji4]Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristin_nord Skrevet 7. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2017 Da er uke 33 full! Sent fra min SM-T550 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts