Linda=D Skrevet 5. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2017 Da er det på tide å lage en tråd til Hera! Jeg har lenge drømt om den perfekte storpuddelen og endelig er hun i hus. Planen var å overta unghund/voksen pga Mike er 10 år og ikke så glad i valper, men når sjansen dukket opp for å kjøpe valp fra favorittoppdretteren så måtte jeg bare kaste meg i det. Hils på Ars Nova's Hera Juliett 5 uker 7 uker Hentedag 9 uker 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2017 Gurimalla så søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2017 Så utrolig nydelig gratulerer med valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 Gratulerer med valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 Sååå nydelig <3 Gleder meg til å treffe henne! Kanskje vi får til noe i sommer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 Hun er nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 Gratulerer med valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 6. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 22 timer siden, Ozzy skrev: Gurimalla så søt Jeg er så betatt❤ Har hele tiden inbildt meg at det ikke spiller noen rolle om det er omplasseirngshund eller valp, men må innrømme at søtshetsfaktoren til valp er vanskelig å slå?? 20 timer siden, Teserere skrev: Så utrolig nydelig gratulerer med valp! Tusen takk?? Foreløpig er hun drømmevalpen. Sover hele natta og ikke et uhell inne siden jeg hentet henne på torsdag? 11 timer siden, Katharina skrev: Gratulerer med valp Tusen takk?? 11 timer siden, Orca skrev: Sååå nydelig <3 Gleder meg til å treffe henne! Kanskje vi får til noe i sommer? Ja, jeg vil så gjerne treffe Lotta? Må få til å møtes i løpet av sommeren. Du får rope ut om du noen gang er i nærheten av Moelv ? 10 timer siden, Mardina skrev: Hun er nydelig Jeg må si meg enig ? 5 timer siden, tutle skrev: Gratulerer med valp! Tusen takk?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 Gratulerer så mye med den nydelige jenta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 For en søt liten sjokolade klump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 7. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2017 På 6/6/2017 at 10:22 PM, Lemen skrev: Gratulerer så mye med den nydelige jenta. Tusen takk? På 6/6/2017 at 10:28 PM, MegaMarie skrev: For en søt liten sjokolade klump Ja, jeg er så sjarmert av frøkna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 8. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2017 Lille Hera skal bli besøkshund når hun blir stor. Siden hun ikke kan være alene hjemme enda og jeg ikke vil hoppe over tid med de eldre så måtte Hera ta Mike sin jobb i dag. Hera kunne ikke vært mer fornøyd. Hun lå og sov mens jeg snakket med de eldre og hun elsket å få ligge i sengene å kose og tygge på tennisball. Mike skal få tilbake runden sin, men gøy å se at hun var så trygg og god i dag. Frøkna på 10 uker kunne ikke brydd seg mindre om rullestolen som kom forbi mens hun slappet av. I dag har vi også hatt vår første av mange "turer" sammen i regnet? 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 11. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Hera møter stadig nye venner. I helga har bc/flat mixen Arko vært på besøk. Etter en vår med mye hundepass har jeg trappet ned nå som Hera er så liten, men onkel Arko får komme når som helst. Besøket i helga har gått veldig fint. Arko sier i fra når ho blir for innpåsliten, men samtidig er han veldig tålmodig med ho. I dag reiser han hjem igjen også kommer han tilbake neste helg. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2017 Så hærlig Gjerne mer bilder alså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 14. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2017 Skikkelig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 16. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2017 Tiden går alt for fort? Hera er allerede blitt 15 uker og vokser som ugress. Hvor er det blitt av den lille valpen min? Her er noen bilder fra de siste ukene 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 16. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2017 Så utrolig skjønn hun er! Er så glad i pudler (spesielt storpudler) ? Har aldri sett lever storpuddel før. Hvordan takler Mike nykomlingen? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 16. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2017 3 timer siden, Yellow skrev: Så utrolig skjønn hun er! Er så glad i pudler (spesielt storpudler) ? Har aldri sett lever storpuddel før. Hvordan takler Mike nykomlingen? ? Ja, det er noe eget ved storpuddlene ? Hera er jo bare 15 uker, men så langt har hun ikke skuffet? en veldig morsom og tøff frøken. De første ukene ville Mike helst legge ho ut på finn.no på gies bort, men nå går det veldig bra. Han aksepterer ho og det tullet ho finner på så nå har han blitt dumsnill og ser bare en annen vei om ho er pågående. De leker ikke sammen, men det virker som Mike har litt glede av at ho er her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 17. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2017 Hun er så søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 11. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2017 Afrofrøkna er 19 uker og vokser som ugress? 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 14. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2017 Mike og Hera på tur i dag? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 4. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2017 Da er Hera allerede 5 mnd gammel 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 19. September 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2017 I helga har vi vært på fjelltur fra fredag til søndag. Det var spådd dårlig vær, men det endte opp med å få det fineste været vi har hatt der i sommer. Det var masse fine høstfarger overalt så jeg er glad jeg tok med kamerat. Jeg har ikke rukket å gå gjennom alle bildene enda, men her er noen av de foreløpige favorittene ? 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. September 2017 Rapporter Share Skrevet 20. September 2017 Veldig flott hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. September 2017 Rapporter Share Skrevet 21. September 2017 Ohhh.. the colours .. <3 Herlig med brun hund mot høstfarger - skjønne puddelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts