Kristiin Skrevet 29. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 Hvem skal til trøndelag? Påmeldingsfrist idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 Det er også rally-stevne på leangen den helgen. https://www.facebook.com/events/252036638603043/?fref=ts Påmeldinfsfrist: 8 juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 Jeg skal ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 Jeg skal Har meldt på shibaen. Malamutene må sannsynligvis være med også, men skal ikke stilles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 Skal dit som tilskuer Twist blir med for treningens skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 Skal gå agility på søndag tenkte jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 29. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2017 Har meldt på Yumi, men med svensk dommer så havner vel certet hos søta bror som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Jeg endte opp med å melde på alle tre, selv om jeg ikke vet om noen av de kommer til å stille Begge snuppene røyter helt ned nå og Toril med Jäger vet jeg ikke om skal dit en gang enda. Men jeg skal dit uansett, stiller broren til Sanna i juniorklassen og en annen hannhund i åpenklassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2017 Spennende dommer for min rase, men det ble jobbhelg på meg så da får jeg ha det til gode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts