Tommy Skrevet 26. Mai 2017 Rapporter Skrevet 26. Mai 2017 Noen som vet om noen som leier ut en bolig i Hamarområdet fra August av? Det viktigste for meg er at det er lov med hund (da-ah) og ikke for langt unna sentrum. Arbeidsplassene mine er nemlig der. Planen er å iallfall bli boende i to år så ser for meg langtidsleie. Det trenger ikke være innredet med annet enn basic hvitevarer som kjøleskap og stekeovn. Har basically alt annet. Krav: >20 minutter busstur til/fra sentrum hvor bussforbindelsene er slik at de går minst tre ganger i timen. eller >20 minutter gange til Hamar sentrum (går sykt fort så det kan være snakk om 3-4km) eller >10 minutter gange til togstasjon, 10 minutter togtur (Stange, f.eks). og MAKS 8 - 9 000 (avhengig av hva som er inkludert) i måneden. IKKE KOLLEKTIV (Kan ikke understreke dette nok) -------------------------------------- Andre ting som kan veie opp er avstand til turområder, pris, hage, boligens størrelse etc. I ytterste tilfelle er jeg villig til å ture fra Elverum hvis jeg får en leilighet til 4k med hage og turterreng. Såååå, om noen vet om noe til leie i området. Gi meg en lyd, please Siter
Pixie Skrevet 26. Mai 2017 Rapporter Skrevet 26. Mai 2017 Hør med Hamar og Omegn hundeklubb om de kan henge opp en lapp i klubbhuset eller spre ordet, kan være lettere å finne noe som tillater dyr på den måten 2 Siter
Recommended Posts