Gå til innhold
Hundesonen.no

God på Word? Trenger hjelp!


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Er det slik på kapittel 1 også? Prøv å høyreklikk på overskrift 1 å se på innstillingene, om strekken er der. Deretter oppdater innholdsfortegnelsen. :)

 

EDIT: Ser jeg misforsto.. :P Prøv å oppdatere litteraturliste kanskje? Eventuelt un-do knappen :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, Line said:

Det dukker opp når det blir tosifret bak det første punktumet ser jeg. Når jeg fortsetter på neste kapittel med 3.1. så dukker det ikke opp, men når det sto 2.11. så kom streken.

svarte det i studentråden. 
Tipper det har med instillingene på de hvite "trekantene" som er markører som foteller hva som skjer når du når det punktet, eller trykker på tab.
Er min erfaring at det ofte er de innstillingene som er på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snøfrost skrev:

svarte det i studentråden. 
Tipper det har med instillingene på de hvite "trekantene" som er markører som foteller hva som skjer når du når det punktet, eller trykker på tab.
Er min erfaring at det ofte er de innstillingene som er på bærtur.

Jeg kan ikke se at plasseringen på de trekantene er noe annerledes på den linjen. Uansett, jeg løser det ved å bruke en tabell istedenfor. Det kan jeg :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Har du ikke en dataperson på jobben som kan sjarmeres til å svare på sånt på en fredagskveld? Jeg har min jobbdatadude på FB, det er gull! (Vet ikke helt om jeg kan spørre han om å hjelpe deg da :lol: ).

Jeg hadde helt sikkert fått hjelp om det ikke var fredag kveld :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...