IgorBullTerrier Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Hei, Bruker dere noen kosttilskudd til hund? Hva og eventuelt hvorfor? Jeg har en 3 år gammel BullTerrier som har fått påvist forkalkning i en skulder og vurderer nå å prøve ut noen kosttilskudd for å holde dette mest mulig i sjakk. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Min HD-hund får Multiflex fra Norsk Dyrehelse og omega 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Stride Plus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Samme som @Wilhelmina her. HD her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
connie_canine Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Gir hunden min Onychotin (b-vitamin) pga kronisk kloløsningsykdom. Og siden hun har litt allergi gir jeg Viacutan Plus, en god olje som skal styrke hud og pels. Tidligere i uken bestilte jeg Senior kosttilskudd og Kelp fra Norsk Dyrehelse. Selvom hun ikke er en senior-hund enda, ble jeg anbefalt å gi det pga klørne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts