Wildlife Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Hei. Vi skal registrere valpen vår på oss. Jeg står som eiger på vår forrige hund. Min mann ble skrevet opp som eiger på vår nye hund med meg som medeiger. Lurer på hvordan det fungerer mtp påmelding til utstilling. Når jeg melder på, kan jeg melde på den jeg står som medeiger på? Vil jeg få opp det som alternativ når jeg velger hund? Eller er det kun "hovedeiger" som kan gjøre dette? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Ja, du kan melde på som medeier Jeg får også opp min deleide hund på lista over mine hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 14. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Akkurat nå, Snøfrost skrev: Ja, du kan melde på som medeier Jeg får også opp min deleide hund på lista over mine hunder. Takk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Så lenge du har reg.nr kan du melde på hva som helst Jeg har meldt på andres hunder i situasjoner hvor de f.eks ikke har kommet seg på nett osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 14. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2017 Du kan melde på en hvilken som helst hund på utstilling, du trenger ikke være eier eller medeier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts