xxx12345 Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Pm har kommet - hvem kommer? Yumi er påmeldt, men litt usikker på om vi kommer oss avgårde. Både fordi hun er litt snau i pelsen, og det er rett før min innleveringsfrist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Jeg kommer ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Jeg skal ivei med Noor, og siden hun tok sitt 2. Cert på sunndalsøra i helga står hun for championatet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Jeg kommer antagelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Jeg kommer og stiller 4 stk Er over dobbelt så mange påmeldte i år som i fjor, 41 stk. Har vært under 20 påmeldte de to siste årene, det er det sikkert mange som har fått med seg I tillegg til at vi har en utrolig trivelig dommer. Nora har blitt beste tispe med cacib der de to siste årene, så jeg hadde håpet på en hattrick i år, men forventningene sank litt med antallet påmeldte Men den dommeren har satt henne opp som BIR på en dansk rasespesial med 60 påmeldte, så jeg vet jo at han liker henne.. Spennende blir det iallefall, både med henne og de tre andre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 4 timer siden, Monab88 skrev: Jeg kommer og stiller 4 stk Er over dobbelt så mange påmeldte i år som i fjor, 41 stk. Har vært under 20 påmeldte de to siste årene, det er det sikkert mange som har fått med seg I tillegg til at vi har en utrolig trivelig dommer. Nora har blitt beste tispe med cacib der de to siste årene, så jeg hadde håpet på en hattrick i år, men forventningene sank litt med antallet påmeldte Men den dommeren har satt henne opp som BIR på en dansk rasespesial med 60 påmeldte, så jeg vet jo at han liker henne.. Spennende blir det iallefall, både med henne og de tre andre! Nora, Sanna, Wilbert og Oskar? Jeg kommer med to På en måte overrasket over påmeldingstallene, fordi det har vært så lavt der tidligere år og fordi det har vært lave påmeldingstalltall ellers i år. Men, vi har jo fått en fantastisk dommer, det drar påmeldinger - og jeg regnet med at det ble mange når jeg melder på. På samme måte som at det var få påmeldte i Letohallen i helga når jeg ikke var der, men det ble mange påmeldte i Roskilde som jeg dro til i stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 6 minutter siden, SFX skrev: Nora, Sanna, Wilbert og Oskar? Jeg kommer med to På en måte overrasket over påmeldingstallene, fordi det har vært så lavt der tidligere år og fordi det har vært lave påmeldingstalltall ellers i år. Men, vi har jo fått en fantastisk dommer, det drar påmeldinger - og jeg regnet med at det ble mange når jeg melder på. På samme måte som at det var få påmeldte i Letohallen i helga når jeg ikke var der, men det ble mange påmeldte i Roskilde som jeg dro til i stedet Så egentlig så er det din skyld med de høye påmeldingstallene? Da har du sikkert skylda for de svarte snuserne også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2017 10 timer siden, SFX skrev: Nora, Sanna, Wilbert og Oskar? Jeg kommer med to På en måte overrasket over påmeldingstallene, fordi det har vært så lavt der tidligere år og fordi det har vært lave påmeldingstalltall ellers i år. Men, vi har jo fått en fantastisk dommer, det drar påmeldinger - og jeg regnet med at det ble mange når jeg melder på. På samme måte som at det var få påmeldte i Letohallen i helga når jeg ikke var der, men det ble mange påmeldte i Roskilde som jeg dro til i stedet Nesten, bytt ut Oskar med Morgan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2017 10 timer siden, Line skrev: Så egentlig så er det din skyld med de høye påmeldingstallene? Da har du sikkert skylda for de svarte snuserne også Jupp, jeg kan ta på meg skylden for alt, jeg Akkurat nå, Monab88 skrev: Nesten, bytt ut Oskar med Morgan. Ah, det gir mer mening - lettere å stille når dem ikke går i samme klasse også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2017 1 time siden, SFX skrev: Jupp, jeg kan ta på meg skylden for alt, jeg Ah, det gir mer mening - lettere å stille når dem ikke går i samme klasse også Vi hadde en plan på det, så Wilbert ble påmeldt i unghund siden de akkurat rekker å bli 15 mnd, for å unngå begge i samme klasse - også fikk ikke Tonje reist likevel Sanna er også påmeldt i unghund, det kan jo skje at griser begynner å fly og at hun får cacib Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2017 11 minutter siden, Monab88 skrev: Vi hadde en plan på det, så Wilbert ble påmeldt i unghund siden de akkurat rekker å bli 15 mnd, for å unngå begge i samme klasse - også fikk ikke Tonje reist likevel Sanna er også påmeldt i unghund, det kan jo skje at griser begynner å fly og at hun får cacib Duh! Så teit, da! Men, en vet aldri, og en får ingenting uten å prøve. Jeg dagdrømte også om CACIB på Glam, men det var før jeg så at det er seks championer påmeldt. Jeg håper i det minste at de allerede er norske champs, så får en drømme om rødt-hvitt-blått nå, og ta hvitt en annen gang Glam røyter som om han jobber med en audition til Chippendales, og jeg er så spent på om han skal ha "den store toårsrøytingen" nå og bli grosser, eller om han røyter som i fjor - da bare raste det av masse, masse pels uten at han egentlig så ut som om noe var blitt borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 3. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2017 Jeg kommer for å jobbe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts