maysofie Skrevet 1. April 2017 Rapporter Skrevet 1. April 2017 I dag har vært en dag av mange hundeansikt i følge kamerarullen, så her er mitt daglige syn av the many faces of Keo and Lyn Vi startet dagen litt før 07 med å starte min første Akkurat nå-tråd og morgentur med udyra. Det har vi ikke bilde av, men vi loket litt i senga før vi tok fatt på dagen, Lyn gjorde morgengymnastikk Kl 08 ville Lyn ha frokost. Kl 09 ville Keo ha min frokost Kl 10 la vi ut på tur i vind og sol Kl 11 var vi fortsatt på tur. Kl 12 hadde vi gått en runde og tok en liten pause. Dyra fant noe spennende i marka, visstnok Kl 13 landet vi hjemme. Koste oss på sofaen med litt lunsj før vi dro avgårde til Larvik Kl 14-16 var vi dratt igang med LP-trening mens badevakta fikk sin lørdagsjobb unnagjort Kl 18 hadde vi landet hjemme igjen, dogsa fikk tørke litt ute på altanen. Keo veldig fornøyd, Lyn derimot Kl 19 tok vi en powernap, hunden i sin vandte dynge Kl 20 hadde vi handlet og laget mat, aubergine-gryte av noe slag, Keo var enda litt småtrøtt i trynet Kl 21 hadde Keo våknet til liv og ville ha litt oppmerksomhet. Lyns tur å være trøtt i trynet Kl 22 hadde vi kostet over stuegulvet og loket videre på sofaen. Kl 23 så vi Thor på TVen, Lyn demonstrerer aktivitetsnivå (Nei, hundene mine røyter slett ikke...) Kl 24 var vi ute på kveldsluftig Og nå runder vi av dagen med å skumlese kapitler vi kan meget godt i tredje runde av boka på senga 9 Siter
Wilhelmina Skrevet 2. April 2017 Rapporter Skrevet 2. April 2017 Så deilig med barmark! Jeg tar med meg teltet og flytter inn i hagen din Siter
maysofie Skrevet 2. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2017 13 timer siden, tonjek skrev: Du er så himla effektiv! Jeg er vell et av de mindre effektive menneskene du får tak i i hverdagen 8 timer siden, Wilhelmina skrev: Så deilig med barmark! Jeg tar med meg teltet og flytter inn i hagen din Hjertelig velkommen, men noen hage har vi ikke 7 timer siden, Stine skrev: Herlige ansikter 4 timer siden, plutte skrev: Digger Keofjeset. Masse langsnuter Siter
tonjek Skrevet 2. April 2017 Rapporter Skrevet 2. April 2017 Hva, syntes det var mye greier på en dag, jeg [emoji1] Muligens fordi du stod opp 5 timer før meg [emoji848] Siter
Recommended Posts