Zitka Skrevet 12. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2017 Akkurat nå, mokken skrev: Å herlighet for noen tjukkaser Gratulerer med firerbanden! Akkurat nå, Symra&Pippin skrev: Ser ikke ut som de har tenkt å bli skrangleverk med det første nei. Vi har jo alltid køddet med at Hippy er en wannabe-rottis.. vi hadde dog ikke regnet med at hun skulle avle rottisvalper i whippetutseende 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2017 Gjengen har allerede blitt ei uke gammel! Vektene har gått fra 420 - 353 - 365 - 336 til 894 - 800 - 773 - 714.. man kan vel si at de vokser bra 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Så herlig og nydelig gjeng 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 De BLIR rottweilere de der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Så heldige de er som har egen bodyguard som synger til dem! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 14. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 3 timer siden, Toril skrev: De BLIR rottweilere de der. Haha ja, i alle fall innen appetitten ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2017 Bollene har blitt 2 uker i dag, fått smake på sin første ormekur og Elsa feiret med å åpne øynene sine Ekstremt dårlig bilde fordi jeg hadde ingen assistenter i dag 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 21. April 2017 Rapporter Share Skrevet 21. April 2017 Blåser boble jooo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2017 Akkurat nå, Toril skrev: Blåser boble jooo Ja, noen var så slemme at det ble puttet markkur i munnen på de rett før 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2017 Farmoren til valpene klaffet til og ble BIR på NKK Bergen i dag ✌️ Edit: hun ble også BIG 2 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2017 Oppdatering på valpene: de begynner nå å reise seg på beina og begynner å få god fart.. så i de nærmeste dagene blir det flyttet til nytt rom 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 22. April 2017 Rapporter Share Skrevet 22. April 2017 Så fort tiden går! De ser kjempesøte ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2017 Akkurat nå, Teserere skrev: Så fort tiden går! De ser kjempesøte ut Tiden går kjempe fort!! Spesielt når man sliter litt med søvnmangel og ammetåke, og blir overrasket at de har åpnet øynene, for det skjer jo ikke før de er 2 uker.. jeg måtte dog si det høyt før det slo meg at de var jo to uker 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2017 Jeg har glemt bilder inn i tråden her igjen jeg ? 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 29. April 2017 Rapporter Share Skrevet 29. April 2017 helledussan noe så søtt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2017 Og de blir veldig sosialisert med barn! i dag har vi hovedsaklig kun gjort dette; forutenom måltider (men da prøve vi å få spise ved valpekassa), dupper og ærender edit: man tilbringer jo noe tid der når man må ha fast stol der liksom 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 Herreguud så skjønn den tjukkebolle valpen var 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2017 De blir jo bare søtere og søtere!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 15. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2017 I går hadde vi en liten runde der vi prøvde å ta noen oppstillingsbilder, og det i alle fall nesten innenfor Så her er gjengen 5 uker gamle 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 25. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 Valpene er 7 uker og eierne av hannhunden Kaztor kom og tok noen kjempe fine oppstillingsbilder av de! Jeg er veldig kry over denne gjengen! Elsa: Rapunzel: Anna: Olaf: 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 25. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 Utrolig fine! Liker Rapunsel svært godt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 25. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 Akkurat nå, Teserere skrev: Utrolig fine! Liker Rapunsel svært godt! Ja, de er veldig fine! Det skal bli veldig spennende å se disse her vokse opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 Herlighet, Elsa gjorde at jeg nesten fikk lyst på whippet.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 25. Mai 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2017 Akkurat nå, Ozzy skrev: Herlighet, Elsa gjorde at jeg nesten fikk lyst på whippet.. Elsa er bare helt nydelig og enda lekkere i virkeligheten! Hun blir plassert her i byen og skal være med på utstillinger! Olaf er jo også bare dritfin! Så der må jeg nok også overbevise noen valpekjøpere hvor gøy utstilling kan være 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. Mai 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2017 Så fine farger de har! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts