plutte Skrevet 28. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2017 Den forrige tråden forsvant, så me lagar ein ny. Eg vil gjerne presentere Logre hund og foto for dykk! Me i Logre har som mål å vere heile Noregs (og på sikt, verdas ) førstevalg for kjæledyrportrett. Me jobbar utandørs i naturleg lys og i all slags vær, med alle slags hundar og eigarar. Min eminente kompanjong og eg har til saman fleire års erfaring med hund og foto, og eg har personleg gått kurs og tatt workshops med dei beste innan hundefoto i verda. (Eg nemner i fleng, Alicja Zmyslowska, Kaylee Greer (Dogbreathphotography), Elke Vogelsang (Wieselblitz), Charlotte Reeves photography og Nicole Begley (fra Hairofthedog). Og fleire står på planen!) Min fantastiske kollega @linakayser er og i ferd med å bli ein av dei tøffaste og råaste landskapsfotografane verda har sett, og har mellom anna gått workshop i lag med Hannes Becker og Benjamin Hardman på vakre Island, og er i skrivande stund i Lofotenområdet med andre fotografar frå inn og utland. Eit heilt klart topp-valg for vanvittige portrettfoto i vill norgesnatur! Både Lina og eg har gått ei heil mengde kurs hjå Canis (og andre), har gått klikkertrenerutdanninga, og går no canis sin klikkerinstruktørutdanning, samt har vore hjelpeinstruktørar på kurs hjå canis i eit års tid. Me trenar begge positivt, og ønskjer at ei fotooppleving med oss skal mest av alt vere ein morosam og minnerik oppleving for hund og eigar, med vakre bileter som bonus! Saman driv me altså Logre hundefoto, og me utvidar i desse dagar og til hestefoto, etter å på vegen ha vore innom kalkun og gaupe. Me held til i Bergensområdet, men har fleire turar på planen i løpet av året, og reiser gjerne. Nyttige lenker, med masse bilder i. Logre foto på instagram Logre foto på Facebook Lina Kayser på instagram og på facebook altsomerfint på instagram og på facebook Og så er det Logre hundeutstyr! Her får du kjøpt halsbånd, kobbel, leietau, leikar, armband og meir, av supersterk paracord i nydelige fargar! Så vidt me veit er me dei einaste i Noreg med det fargeutvalet me kan tilby, og me lagar heilt unike bånd i ei mengde fargekombinasjonar og størrelsar etter ditt ønske. Paracord, eller fallskjermline, har ei bruddstyrke på 250 kg, og er perfekt for surt norgesvær, for det rotnar ikkje, og misser heller ikkje farge i sterkt sollys! Me har og eit utval av Tug e'nuff leikar, og planlegg etterkvart å tilby anna hunde- og tur-utstyr. Logre hundeutstyr er og på Instagram og på Facebook 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 28. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2017 Litt bilder fra Logre foto her! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 28. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2017 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 28. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2017 Logre hundeutstyr køyrer no eit salg på alle våre demoprodukter, med over 40% rabattar! Me lagar nemlig plass til nye prosjekter og fleire bunkar med tråd. Alt er ikkje fotografert og lagt ut enno, men fleire av dei som det alt ligg bileter av ute på sidene vil kome. I første omgang desse halsbånda, som no kostar kr 200 pr stk. (pluss porto) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 28. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2017 Nedsatte kobbel og leietau! Litt varierande lengder, dei fleste lange på mellom 1.8m og 2m. Dei korte ca ein drøy meter, skal måle litt etterpå. 250 kr og 125 kr! Gratis porto ved kjøp over 400! Det er vanskelig å få fram fargane på skjermen, men dei er virkelig nydelige! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 28. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2017 Dog for scale. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 22. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2017 Ny type halsbånd, og ny type kobbel/leietau! Her som sett i matchande blått og brunt. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 30. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2017 Eit par modellar til. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 30. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2017 Nydelige!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 30. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2017 Flotte leiebånd! Er de med refleks? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 30. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2017 7 hours ago, mushi said: Flotte leiebånd! Er de med refleks? Akkurat desse er ikkje det, men det er mulig å få med refleks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smartingen Skrevet 31. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2017 De var fine! Hadde lett kjøpt om det ikke var for at ingen halsbånd synes på den hårete bamsen min... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 31. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2017 Nydelige bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 31. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2017 3 hours ago, Smartingen said: De var fine! Hadde lett kjøpt om det ikke var for at ingen halsbånd synes på den hårete bamsen min... I feel your pain. Dei visar ikkje på min hårete dott heller, så me pyntar med leiebånd i staden. 2 hours ago, Siri said: Nydelige bilder Tusen takk! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 6. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 Litt nytt! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 Kjempefine synd Nemi begynner å klø av sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 Har generelt ikke vært fan av denne Paracord-hypen, men disse var virkelig fine!! SIkkert fordi jeg er så kresen på farger og ikke liker typisk knallfarger og rosa. men disse her var virkelig lekre!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 6. Juni 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 2 hours ago, WelshenNemi said: Kjempefine synd Nemi begynner å klø av sånt Takk! Er ho allergisk mot halsbånd og? 1 hour ago, Orca said: Har generelt ikke vært fan av denne Paracord-hypen, men disse var virkelig fine!! SIkkert fordi jeg er så kresen på farger og ikke liker typisk knallfarger og rosa. men disse her var virkelig lekre!! Tusen takk! Me har greidd å få tak i kjempemange virkelig -fine- fargar, og ikkje berre dei neongreiene. Veldig gøy å kombinere og finne kombinasjonar som fungerer i lag. Og nokre gonger finne ut at det virkelig ikkje fungerar i lag, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 6. Juni 2017 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2017 5 minutter siden, plutte skrev: Takk! Er ho allergisk mot halsbånd og? Tusen takk! Me har greidd å få tak i kjempemange virkelig -fine- fargar, og ikkje berre dei neongreiene. Veldig gøy å kombinere og finne kombinasjonar som fungerer i lag. Og nokre gonger finne ut at det virkelig ikkje fungerar i lag, haha! Nei, ikke såvidt jeg vet - heldigvis. Men hun begynner å klø av å gå med de fleste halsbånd av en eller annen grunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts