Luma Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 I midten av desember fløy jeg sørover og hentet den aller beste julegaven til meg selv, lille blue merle sheltien Nano, jeg ønsket meg en sosial, tøff, energisk hund, og sålangt ser det ut til at jeg har fått alt jeg ønsket meg i denne karen her, og litt til, på gardemoen tasset han rundt og ville hilse på alle, og på flyturen hjem krøp han opp på skuldrene mine, inn i hetta jeg hadde på, og la seg til å sove der, med halen stikkende ut på ene siden av halsen min og snuten på den andre, jeg kunne levd i det øyeblikket resten av livet tror jeg, og siden da har jeg igrunn bare gått rundt og vært hodestups forelsket i valpen min jeg Vi venter på flyet vårt hjem, viktig med en liten snack: Å sove midt på gulvet på en travel flyplass var null problem(ETTER å ha hilst på alle i nærheten selvsagt!) Å komme til nord-norge midtvinters er ikke nødvendigvis så kult for små valper, men det tok ikke lange tiden før Nano følte seg hjemme her(å ha en nydelig liten fluffball midt i mørketida er tortur forresten, aldri lys til ordentlige bilder!): Favorittaktivitet, hoppe med hodet først ned i snøen, for så å grave febrilsk så langt ned man kommer: Nano og bestevennen Zelda tar seg en lur mellom all lekinga, disse to er helt utrolige sammen, fant tonen med en gang og er helt avhengige av hverandre, Zelda er en ca 9mnd gammel katt som jeg hentet hos dyrebeskyttelsen 2uker før Nano kom i hus, hun hadde kun vært noen uker hos db før hun kom til meg og før det var hun en villpus i en kattekoloni, så jeg var mildt sagt spent på hvordan hun ville reagere på valpen. Bilder fra igår, 4,5mnd gammel: 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 Så fin! hvilken oppdretter kommer han fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlenbli Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 Så søt Gratulerer med valp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luma Skrevet 26. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 1 time siden, Annik skrev: Så fin! hvilken oppdretter kommer han fra? Han kommer fra Roikie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 Så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 Så vakker! [emoji7][emoji7]Jeg har softspot for sheltievalper, de er til å spise opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 Så fin! Jeg er også fan av de blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 Så utrolig fin han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 26. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2017 For en skjønn valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luma Skrevet 15. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2017 Vi har den siste tiden bare storkosa oss i finværet vi, sol, blå himmel, 3-4minusgrader: Ingen mangel på løpeplass her hvertfall: Valpen danser for sauene: Vet ikke hvor imponert sauene er da: Og når man kommer hjem er det koselig å ha en pusekatt å hvile hodet på og sove sammen med: Tøffingen: 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2017 Så vakker han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2017 Herlig! For et deilig vær! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inaboe Skrevet 15. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2017 Blir skikkelig valpesyk av disse bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luma Skrevet 15. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2017 45 minutter siden, inaboe skrev: Blir skikkelig valpesyk av disse bildene Blir det bedre av denne kanskje? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luma Skrevet 24. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2017 Actionsheltie: Kan være riktig så vakker sheltie også: 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 24. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2017 Haha, for noen fine og morsomme bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 24. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2017 Så fin han er! Også den pusen han bor sammen med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 25. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2017 Så nydelig da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 25. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2017 Nydelig Hva er stamtavlenavnet hans, og hvem er foreldrene? (Sheltienerd) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luma Skrevet 25. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2017 14 timer siden, Anooni skrev: Haha, for noen fine og morsomme bilder 12 timer siden, Cavalierflat skrev: Så fin han er! Også den pusen han bor sammen med 8 timer siden, Katharina skrev: Så nydelig da Takk dere 41 minutter siden, Ganzie skrev: Nydelig Hva er stamtavlenavnet hans, og hvem er foreldrene? (Sheltienerd) Roikie's Blue Raider, mor er Roikie's Millie One To Many og faren er La-min-so's Colonel Pickering 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luma Skrevet 2. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2017 Nydelig vær idag, så vi testa en ny turrute, med en fantastisk utsikt: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 2. April 2017 Rapporter Share Skrevet 2. April 2017 Så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. April 2017 Rapporter Share Skrevet 3. April 2017 Så fin han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 3. April 2017 Rapporter Share Skrevet 3. April 2017 Ser ut som Nano koser seg i all snøen dere har Hver gang jeg ser denne trådtittelen så tenker jeg "bitte bitte bitte liten sheltie". Jeg tenker på nano som 1/1 000 000 000 000, som i nanogram og nanometer Han er fin da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luma Skrevet 3. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2017 29 minutter siden, Snøfrost skrev: Ser ut som Nano koser seg i all snøen dere har Hver gang jeg ser denne trådtittelen så tenker jeg "bitte bitte bitte liten sheltie". Jeg tenker på nano som 1/1 000 000 000 000, som i nanogram og nanometer Han er fin da Han storkoser seg, snø er hans store kjærlighet tror jeg, han er så søt når han tripper med halen i været bortetter veien og hopper etter snøfnugg eller plutselig kaster seg ut i løssnøen og moser ansiktet dypt neddi bare for morro skyld Hehe, det er der navnet hans kommer fra, jeg leita etter navn og havnet på et eller annet vis inn på si-prefiks på wiki og Nano bare festa seg av en eller annen grunn, det morsomme er jo at han kommer til å bli en stor sheltiehanne(ca 40-41cm mest sannsynlig, så da blir han over maksgrensa) så navnet passer egentlig litt dårlig Har vurdert om neste hund må bli en collie med navn giga eller mega da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts