Perfect Image Skrevet 2. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2017 Siden jeg glemte igår så blir det idag Dagen startet med å skifte hos valpene, før det ble morgen og vekke ungene så de kom seg avgårde til ok tid En tur til kuene når ungene var levert. Skikkelig sunn lunsj [emoji38] (spiste havregrøt med ungene til frokost, må ikke bli for sunn )Samboer skulle ha seg ny tlf og jeg skulle innom vetn vår å konsultere ang elghunden og om hun fikk begynne å gå ut igjen. Synes denne var morsom:pVetn sa det var på tide, så da fikk frøknen stå litt ute, men ingen hard aktivitet enda. Kommet oss avgårde, skal til kløfta.Vi er på møte med leverandør og byggteknisk rådgiver om fjøs løsninger.Enda møte...Middagsdate Jeg er egentlig ikke Big horn fan, men det smakte jammen godt etter så mange timer.Hjemturen føltes veeeldig lang ut.Sjekket til ungene som har vært med svigers idag og snike dem en kos.Si natta til kuene og sjekke det ikke er kommet noe kalv.Samboer skulle flytte en maskinhenger, så jeg tok meg et godt etterlengtet bad. Gjorde underverk for gravid kropp!Sansa lurer på om jeg ikke har tenkt å bli ferdig snart. Nopp, vannet var enda lunket [emoji38]Natta verden 22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Fake efiter funker like bra som ekte. Så det så 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Du har samme servise som meg:) Og ser ut som en aktiv dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 3. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Fake efiter funker like bra som ekte. Så det så Haha enig:D Du har samme servise som meg:) Og ser ut som en aktiv dag.Bare ikke hundeaktiv [emoji38] Vi har heldigvis gedigne jorder så de fikk seg noen løperunder på den, utenom gruppe 5 hundene som ikke kan gå løse. Fine service, grodd på meg hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Omg, Sansa! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 3. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Omg, Sansa! [emoji813] Hun er ganske glad i vann ( og meg [emoji38] ) så tre sekunder senere så det sånn her ut med å stoppe henne fra å hoppe inn med meg [emoji38] 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Nysgjerrig, hvem er den lille tric-valpen på det siste bildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 3. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Nysgjerrig, hvem er den lille tric-valpen på det siste bildet?Det er Charisma/Cara [emoji14] Nærmere presentasjon kommer etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmy Skrevet 3. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2017 Akkurat nå, Perfect Image skrev: Det er Charisma/Cara Nærmere presentasjon kommer etterhvert Hehe, lurte mer på hvem som er foreldre og sånn, men jeg får følge med Veldig søt, i hvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 11. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Herremin...vaaaalper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 11. Februar 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2017 Herremin...vaaaalper Det har vokst litt 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 12. Februar 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2017 20 timer siden, Perfect Image skrev: Det har vokst litt Jaaa, og de blir ikke noe mindre søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts