Toril Skrevet 23. Mai 2017 Rapporter Skrevet 23. Mai 2017 Kjære deg,du har gjort alt du kan og jammen fikk du til det som kan bli perfekt også!! Stor klem fra meg 1 Siter
MarieR Skrevet 23. Mai 2017 Rapporter Skrevet 23. Mai 2017 Det er ubeskrivelig vondt å omplassere hunden sin, men det hjelper veldig å vite at de har det så bra i nytt hjem 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2017 Imouto har hatt det fantastisk fint med sine to nye mennesker på landet, ingen problemer av den arten jeg har opplevd med henne, masse kjærlighet, kos og et liv løs på tunet, men de må likevel gi henne tilbake av årsaker jeg av hensyn til dem ikke deler. Det er jo noe ordentlig dritt, men som den stødige dama hun er (når hun ikke er hjemme hos meg), føler hun antakelig bare at hun har hatt tidenes ferie. Jeg regner med å få henne igjen til helga, og må innrømme at jeg gleder meg helt vilt til å se henne, sjøl om det har gått bemerkelsesverdig bra siden hun flytta. Siter
Snøfrost Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Skrevet 1. Juni 2017 Så dumt hun ikke kunne bli værende på "ferie". Forstår selvsagt at du gleder deg masse til å se henne igjen! 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juni 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2017 3 hours ago, Snøfrost said: Så dumt hun ikke kunne bli værende på "ferie". Forstår selvsagt at du gleder deg masse til å se henne igjen! Ja, på samme måte som jeg var hel utrøstelig da hun dro, er det to andre som nå er skikkelig lei seg, men dette er jo poenget med prøveperioder. Jeg har et par andre alternativer i ermet, men det viktigste er å unngå at hun blir en kasteball. Hun er jo verdens fineste, gøyeste og mest elskelige lille hund. 5 Siter
Djervekvinnen Skrevet 1. Juni 2017 Rapporter Skrevet 1. Juni 2017 Trist at det ble sånn for deg. Håper det ordner seg tilsutt! 1 Siter
Recommended Posts