Jeas_89 Skrevet 10. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2017 Gratulerer så mye med dagen til Jaran 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Om bare 9 dager, så blir hun to måneder. Jeg skjønner ikke hvor tiden blir av?! *poff* 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Plutselig er hun 20 år, @Annik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 Akkurat nå, 2ne skrev: Plutselig er hun 20 år, @Annik Ikke si slikt da! Jeg blir jo like mye eldre, på like kort tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 20 minutter siden, Annik skrev: Ikke si slikt da! Jeg blir jo like mye eldre, på like kort tid Neida, man fortsetter å være like ung som før Eldstebarnet mitt er straks 23 år han, og yngstebarnet blir 20 en måned etter det. Det føles ikke som at det har gått så lang tid, foråsidetsånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 11. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2017 2 timer siden, 2ne skrev: Neida, man fortsetter å være like ung som før Eldstebarnet mitt er straks 23 år han, og yngstebarnet blir 20 en måned etter det. Det føles ikke som at det har gått så lang tid, foråsidetsånn Jeg håper du har rett! Vi har sovet hele natta i dag, med unntak av ei matpause. Jeg håper det betyr at hun bare har hatt unntakstilstand den siste uka, og at det fortsetter slik! Hun har sovet hele natta siden vi kom hjem fra sykehuset, med noen få unntak enkelte netter. Men nå har hun hatt ei uke hvor det er SÅ kult å være oppe om natta(hun er ikke sint engang. Hun skal bare ligge i et fang/i armene og smile hele natta ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Absolute Entertainer Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 13 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 @Absolute Entertainer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 34 minutter siden, Absolute Entertainer skrev: Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 2 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 2 hours ago, Absolute Entertainer said: Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 @Absolute Entertainer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 13. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 Å nei kjære kjære @Absolute Entertainer stor stor herfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 @Absolute Entertainer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 Uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 Å nei, @Absolute Entertainer! Så ufattelig kjipt og urettferdig ? Ta vare på deg selv og hverandre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 Stor klem sendes herfra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 13. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2017 7 timer siden, Absolute Entertainer skrev: Da gikk det dessverre ikke veien for oss denne gangen heller. Orker ikke utdype noe mer, annet enn at jeg håper neste positive test ikke lar vente på seg i 2 år. Livet er urettferdig innimellom Så utrolig synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 Klem til deg @Absolute Entertainer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 14. Mars 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 Sånn her ble rommet til J Før Etter: Litt listing igjen (måtte bestille flere klosser, de var tomme gah ) også venter jeg på to hyller til veggen, og en liten bokhylle fra ikea. I forbindelse med sengen er det et skrivebord også, så skal sette inn den når listingen er ferdig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 Partaaaaaaaay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 9 minutter siden, Kangerlussuaq skrev: Partaaaaaaaay! Er det sånn munn på den krokodillen som plutselig lukker seg? På ene lekelandet her er det nemlig en sånn, og frøkna her vle mildt satt litt satt ut når det sluknet ei lita jente og mammaen henens, hun lille jenta så rinelig satt ut selv når den åpnet seg igjen.. vi drøyer den tnoen år fant jeg ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 10 minutter siden, Krilo skrev: Er det sånn munn på den krokodillen som plutselig lukker seg? På ene lekelandet her er det nemlig en sånn, og frøkna her vle mildt satt litt satt ut når det sluknet ei lita jente og mammaen henens, hun lille jenta så rinelig satt ut selv når den åpnet seg igjen.. vi drøyer den tnoen år fant jeg ut da Nei den er "stationary", man kryper opp gjennom munnen og sklir ned en sklie på baksiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 14. Mars 2017 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2017 3 minutter siden, Kangerlussuaq skrev: Nei den er "stationary", man kryper opp gjennom munnen og sklir ned en sklie på baksiden! Sånn den er den her også, men plutselig lukker munnen seg over deg, tror frøkna her hadde fått litt panikk da, så glad vi så åssen den var før vi prøvde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts