Henriette Skrevet 3. November 2016 Rapporter Skrevet 3. November 2016 Heisamm folkens? Jeg trenger tips til en liten/mellomstor maskot rase, jeg hadde lundehund som maskot men pga helsen så vil jeg vente noen år før jeg evnt vurderer det igjen. jeg har fra før nå ei BCG tispe på 1,5 år som jeg trener og konkurrerer lydighet og gjeting med. Men jeg savner å stille ut, og har også lyst til å ha et kull om alt klaffer såklart. Evnt maskot vil få prøve deg i rally lydighet og andre ting som frister, jeg trener veldig mye, så det kan bli mer en bare rally etterhvert? Litt kriterier: - Ikke alt for stor, men størrelse er ikke det viktigste - Samboer har bedt om ikke alt for mye pels, jeg hella mest mot Sheltie, men respekterer hans ønske(kanskje?) - Gjerne en rase som ikke absolutt alle har, men gjerne ikke slik jeg nesten må til utlandet for å få tak i? - Aktivitetsnivå er ikke så viktig, da jeg allerede har en smågal BC? - Helst sosial, men ikke type retriever sosial Det var det jeg kom på i farten? Kjør på med raser så vi kan se på? Siter
Snøfrost Skrevet 3. November 2016 Rapporter Skrevet 3. November 2016 Norsk Buhund? Welsh Terrier? Siter
Katharina Skrevet 3. November 2016 Rapporter Skrevet 3. November 2016 Islandsk fårehund? Japansk spisshund? Siter
Henriette Skrevet 3. November 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2016 Papillon og Phalene er litt øverst på lista nå faktisk? tar gjerne litt pelsstell, men ikke for mye. Siter
Maria Skrevet 4. November 2016 Rapporter Skrevet 4. November 2016 Jeg skulle til å foreslå papillon/phalene selv Halloooo liksom! 2 Siter
Recommended Posts