Mio1234 Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 Her venter vi i spenning på at oppdretterens tispe skal få løpetid! Den skal ikke komme riktig enda. Har hørt så mange historier om løpetid som ikke kommer når tispen skal parres, så krysser fingrene for at den kommer som planlagt. 1 Siter
Gjest Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 To dager til Diva. Og for første gang er jeg dritnervøs før henting av valp - jeg har ALDRI hatt en så liten hund i huset mitt noengang...hvordan håndterer man noe så smått? Siter
Zappa Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 20 minutter siden, enna skrev: To dager til Diva. Og for første gang er jeg dritnervøs før henting av valp - jeg har ALDRI hatt en så liten hund i huset mitt noengang...hvordan håndterer man noe så smått? Så stas!!! Mitt forslag til hvordan du skal håndtere det når du blir nervøs: påminne datterbarnet om at dette er hennes hund 4 Siter
Turb Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 36 minutter siden, enna skrev: To dager til Diva. Og for første gang er jeg dritnervøs før henting av valp - jeg har ALDRI hatt en så liten hund i huset mitt noengang...hvordan håndterer man noe så smått? Ikke bruk fjellsko eller sko med vernetupp de første ukene Hilsen hun som tråkket på sin venninnes ni uker gamle pomme med digre fjellsko... Siter
Sprettballen Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 12 minutter siden, Turb skrev: Ikke bruk fjellsko eller sko med vernetupp de første ukene Hilsen hun som tråkket på sin venninnes ni uker gamle pomme med digre fjellsko... Og ha øynene i bakken hele tiden alltid når du går. Hilsen hun som så bort i et halvt sekund og endte med å sparke valpen så den trillet rundt to ganger Gikk bra da. Hun hadde klær på 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 5 timer siden, enna skrev: To dager til Diva. Og for første gang er jeg dritnervøs før henting av valp - jeg har ALDRI hatt en så liten hund i huset mitt noengang...hvordan håndterer man noe så smått? Som en hvilken som helst annen hund. Det er sånn små hunder blir hunder Siter
Gjest Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 23 minutter siden, 2ne skrev: Som en hvilken som helst annen hund. Det er sånn små hunder blir hunder Jeg kommer bare til å være dritredd for at noen skal tråkke på henne, eller skade henne av vanvare... Blir nok å fly rundt her, lukke dører og porter og være all-over hysterisk hønemor... Selve treninga eller dressuren blir "typisk hund". Og den skal datter stå for. Siter
Guest 2ne Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 9 minutter siden, enna skrev: Jeg kommer bare til å være dritredd for at noen skal tråkke på henne, eller skade henne av vanvare... Blir nok å fly rundt her, lukke dører og porter og være all-over hysterisk hønemor... Selve treninga eller dressuren blir "typisk hund". Og den skal datter stå for. Jeg tipper det går fint Belgerpias Malin har overlevd Noah, Leah og Ali har overlevd Nora, så det går nok greit med Diva også Siter
Malamuten Skrevet 7. April 2017 Rapporter Skrevet 7. April 2017 7 timer siden, enna skrev: To dager til Diva. Og for første gang er jeg dritnervøs før henting av valp - jeg har ALDRI hatt en så liten hund i huset mitt noengang...hvordan håndterer man noe så smått? Hva er det dere skal få? Vi teller timer nå, i morgen kveld har vi firbeint i hus igjen! Hei hei 23 Siter
Wildlife Skrevet 8. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2017 Idag er valpene 3 uker. Vi venter i spenning? 4 Siter
Gjest Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 21 timer siden, Malamuten skrev: Hva er det dere skal få? Mellompuddel til frøken Agility her. ? Siter
Guest 2ne Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 2 timer siden, enna skrev: Mellompuddel til frøken Agility her. ? Når henter dere henne? Siter
tmp Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 2 timer siden, enna skrev: Mellompuddel til frøken Agility her. ? Vi har kosemoset med ho i dag Søøøøt Siter
Gjest Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 38 minutter siden, 2ne skrev: Når henter dere henne? I morra ? Siter
Guest 2ne Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 21 minutter siden, tmp skrev: Vi har kosemoset med ho i dag Søøøøt Datterbarnet og jeg så video på facebook, og vi er såååå misunnelige, de er jo så innmari søte Akkurat nå, enna skrev: I morra ? Ja, jeg så du skreiv det i AN-tråden. Blir spennende å høre hvordan det første døgnet går *ler* Siter
tmp Skrevet 8. April 2017 Rapporter Skrevet 8. April 2017 2 minutter siden, 2ne skrev: Datterbarnet og jeg så video på facebook, og vi er såååå misunnelige, de er jo så innmari søte Ja, jeg så du skreiv det i AN-tråden. Blir spennende å høre hvordan det første døgnet går *ler* Til å spise opp faktisk Siter
Malamuten Skrevet 9. April 2017 Rapporter Skrevet 9. April 2017 20 timer siden, enna skrev: Mellompuddel til frøken Agility her. ? Så gøy ? Siter
Malamuten Skrevet 9. April 2017 Rapporter Skrevet 9. April 2017 20 timer siden, enna skrev: Mellompuddel til frøken Agility her. ? Så gøy ? Siter
Gjest Skrevet 9. April 2017 Rapporter Skrevet 9. April 2017 På veg med tog nå fra vestfold tilGardermoen via OsloS. Liker Diva veldig godt. Virker som en robust frøken. ? Siter
Malamuten Skrevet 9. April 2017 Rapporter Skrevet 9. April 2017 Da har vi hatt første dag sammen med Loppa, utrolig herlig frøken, men virkelig en håndfull, så blir nok å henge fingrene i fremover ? foreløpig har hun 2 gir gal bitende piraja eller sovende ? så sosial som man får det, trygg og tøff, ganske selvstendig og veldig søt ? det er mye tenner og ikke alltid like søt sånn sett, men når vi får bukt med det så blir hun rett så kjekk tenker jeg ? 26 Siter
MarieR Skrevet 9. April 2017 Rapporter Skrevet 9. April 2017 Gratulerer så mye med ny firbent, @Malamuten! 1 Siter
Wildlife Skrevet 12. April 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2017 Det er ikke så veldig enkelt å ikke vite lengre. Dør litt inni meg for hver gang det kommer nytt valpebilde. Å krysser alt som kan krysses. Bilde lånt av oppdretter 7 Siter
MerlePerle Skrevet 12. April 2017 Rapporter Skrevet 12. April 2017 Første del av ventetiden er overstått! VALPENE ER FØDT 18 Siter
Heidihj Skrevet 13. April 2017 Rapporter Skrevet 13. April 2017 Venter på løpetider. Det kommer jo så klart ikke når det skal når man venter på valper Har 3-4 aktuelle kull i Norge og Sverige som jeg vurderer. Spent på hva som kommer i de ulike kullene, og på om det blir noe jeg vil ha. 1 Siter
Aob Skrevet 13. April 2017 Rapporter Skrevet 13. April 2017 Halvannen uke igjen til jeg skal på valpebesøk! Jeg har gitt meg selv shoppestopp frem til etter besøket (oppdretter har sagt at jeg mest sannsynlig får en tispe, men hun vil treffe meg først). Men i går sprakk jeg (på en måte) og satt oppe hele natta og sydde hundeseng! Er det dette man kaller nesting? Sent from my iPhone using Tapatalk 11 Siter
Recommended Posts