Kristiin Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2016 Deli er med på en fotokonkurranse, og vil gjerne ha en stemme(likerknapp) om dere liker bildet hennes Ser at de fleste andre konkurrentene deler bildelinkene sine overalt, så da gjør jeg også det Konkurransen er på facebook og her er en direktelink til bildet: 2 Siter
Garp Skrevet 17. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2016 52 minutter siden, Kristiin skrev: Deli er med på en fotokonkurranse, og vil gjerne ha en stemme(likerknapp) om dere liker bildet hennes Ser at de fleste andre konkurrentene deler bildelinkene sine overalt, så da gjør jeg også det Konkurransen er på facebook og her er en direktelink til bildet: Har likt ? Siter
Kristiin Skrevet 30. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2016 Tusen takk for stemmene Men jeg skjønner at slaget er tapt Noen har jobbet hardt for likene med masse delinger, så et bildet med 1500 å et med 1600 likes. Det står vi ikke Siter
Recommended Posts