Gjest Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 https://www.gatesnotes.com/Health/Mapping-the-End-of-Malaria Siter
Daldorf Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 Ble virkelig 17 tusen 400 hundre personer drept av hunder i 2015?! Siter
Ganzie Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 Jeg gjettet også riktig. Jeg er bare sjokkert over det "lave" antallet... Vi er det farligste dyret i verden, uten tvil. Siter
Turb Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 22 minutter siden, Stine skrev: Jeg gjettet ku jeg Hahaha jeg og Jeg tror at, bortsett fra mennesker da, at kuer er det farligste pattedyret i Europa. Siter
Stine Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 4 minutter siden, Turb skrev: Hahaha jeg og Jeg bortsett fra mennesker da, at kuer er det farligste pattedyret i Europa. Man hører jo alltid at ku dreper flest mennesker i Norge og at bønder har den farligste jobben, meeeen kanskje ikke på verdens basis nei Mennesker slo meg ikke engang 1 Siter
Turb Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 1 minutt siden, Stine skrev: Man hører jo alltid at ku dreper flest mennesker i Norge og at bønder har den farligste jobben, meeeen kanskje ikke på verdens basis nei Mennesker slo meg ikke engang Vi tells liksom ikke, alle vet jo at vi er atale 1 Siter
Stine Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 1 minutt siden, Turb skrev: Vi tells liksom ikke, alle vet jo at vi er atale Riktig! Skjems over å være menneske 3 Siter
Guest 2ne Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 Jeg har akkurat "bladd" gjennom avisene for i dag, så joda, det gjetta jeg Vi er ikke bare farlig for andre arter, vi jobber hardt og intenst med å utrydde vår egen også. Siter
Tonje Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 Jeg stusser også over antall drepte av hund. De fleste må vel være etter infeksjoner i bittsår ol kan jeg tenke meg? Rabies? Siter
Sprettballen Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 Nå står det jo faktisk at moskito dreper flere enn mennesker da...så mennesker er det 2. mest dødelige dyret i såfall. I den grad du kan kalle insekter for dyr. 1 Siter
Turb Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 4 minutter siden, Sprettballen skrev: Nå står det jo faktisk at moskito dreper flere enn mennesker da...så mennesker er det 2. mest dødelige dyret i såfall. I den grad du kan kalle insekter for dyr. Insekter er ikke dyr, de er insekter Siter
Gjest Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 19 minutter siden, Sprettballen skrev: Nå står det jo faktisk at moskito dreper flere enn mennesker da...så mennesker er det 2. mest dødelige dyret i såfall. I den grad du kan kalle insekter for dyr. Det mygg som er det farligste dyret Insekter er dyr, nå håper jeg ingen tror at insekter er et grunnstoff, en plante eller et transportmiddel Siter
Mackenzie Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 Men... er snegler dødlige altså? Siter
Polfarer Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 3 minutter siden, Mackenzie skrev: Men... er snegler dødlige altså? Jepp, samme som med mygg. De er bærere av veldig mange patogener/parasitter Siter
Sprettballen Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 2 timer siden, Turb skrev: Insekter er ikke dyr, de er insekter Jeg vet. Så hele plakaten er generelt feil, for det er flere insekter på den Da må de isåfall skrive noe annet enn dyr 1 Siter
Gjest Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 2 timer siden, Tonje skrev: Jeg stusser også over antall drepte av hund. De fleste må vel være etter infeksjoner i bittsår ol kan jeg tenke meg? Rabies? Det er rabies ja, i India alene dør tusenvis av mennesker hvert år av rabiessmitte fra hundebitt. Siter
tutle Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 1 time siden, Sprettballen skrev: Jeg vet. Så hele plakaten er generelt feil, for det er flere insekter på den Da må de isåfall skrive noe annet enn dyr Insekter er innunder dyreriket altså Det finnes forskjellige klassifiseringssystem, men det mest brukte er: Dyreriket, Planteriket, Soppriket og protister (av eukaryote, Archaea og Bakterier er prokaryote) Edit: La til litt Siter
Kaja Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 43 minutter siden, Sprettballen skrev: Jeg vet. Så hele plakaten er generelt feil, for det er flere insekter på den Da må de isåfall skrive noe annet enn dyr Hvis de ikke er dyr, hva er de da? Klippet fra wiki: Insekter er – målt i antall arter – en stor og suksessrik leddyrgruppe: mer enn åtte av ti kjente dyrearter er insekter. De forekommer i de fleste miljøer, bortsett fra havet. Siter
Sprettballen Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 Jeg gir meg! Jeg er jo med på at de er en del av dyreriket, men får kjeft når jeg sier de er dyr, for de er jo insekter liksom Siter
Turb Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 My bad, my bad... tenkte automatisk pattedyr... *biologen går å skammer seg litt* 3 Siter
Gjest Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 8 timer siden, Tonje skrev: Jeg stusser også over antall drepte av hund. De fleste må vel være etter infeksjoner i bittsår ol kan jeg tenke meg? Rabies? Mer om saken: http://www.bbc.com/news/world-asia-india-36035456 Siter
tutle Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 1 time siden, Sprettballen skrev: Jeg gir meg! Jeg er jo med på at de er en del av dyreriket, men får kjeft når jeg sier de er dyr, for de er jo insekter liksom Innad i dyreriket blir de jo kategorisert igjen, men du har hvertfall ikke feil når du kaller de dyr Siter
Bananen Skrevet 13. Oktober 2016 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2016 8 timer siden, Monab88 skrev: Jeg gjettet riktig Haha, jeg også. Jeg gjettet det med engang jeg så overskriften. "Gjetter aldri hvem som er det farligste dyret du ...". Siter
Recommended Posts