netpuppy Skrevet 29. September 2016 Rapporter Skrevet 29. September 2016 Jeg ser etter kløv som kan passe til min Schipperke (6,5 kg, 30 cm høy) og sliter litt med å finne en som er liten nok. Eneste jeg har funnet til nå er Togo-kløv fra seleverkstedet, men jeg syns den var litt vel dyr.. Kommer til å bli brukt på vanlige turer som en ekstra utfordring for ham og ikke flerdagsturer på fjellet for eksempel. Har sett på kløv fra Laika - der var minste beregnet for hunder på 12-16 kg og kennelkløv der minste var til hunder på 15-20 kg. Siter
tmp Skrevet 29. September 2016 Rapporter Skrevet 29. September 2016 Ruffwear får du i små størrelser Siter
netpuppy Skrevet 29. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2016 1 hour ago, tmp said: Ruffwear får du i små størrelser Tusen takk! Den så da veldig grei ut! Og halve prisen av Togoen 1 Siter
Annik Skrevet 29. September 2016 Rapporter Skrevet 29. September 2016 Min dvergpincher har Ruffwear. Jeg er veldig fornøyd Siter
Recommended Posts