Symra&Pippin Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Innleggene kommer flere ganger, og det ser ut som det er enda mer rot i dag enn det var i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Pluss at det tar laaang tid før innlegget ble posta. I sta kom også bad gateway opp...pluss dobbelpost selv om jeg kun trykka post en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Pluss at det tar laaang tid før innlegget ble posta. I sta kom også bad gateway opp...pluss dobbelpost selv om jeg kun trykka post en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Akkurat nå, Sprettballen skrev: Pluss at det tar laaang tid før innlegget ble posta. I sta kom også bad gateway opp...pluss dobbelpost selv om jeg kun trykka post en gang... Akkurat sånn er det her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Akkurat nå, Sprettballen skrev: Pluss at det tar laaang tid før innlegget ble posta. I sta kom også bad gateway opp...pluss dobbelpost selv om jeg kun trykka post en gang... Akkurat sånn er det her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Jah...mine forsøk på å kommentere sier vel sitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Samme problemer her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Samme problemet her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Samme problemet her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 31. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 25 minutter siden, Sprettballen skrev: Pluss at det tar laaang tid før innlegget ble posta. I sta kom også bad gateway opp...pluss dobbelpost selv om jeg kun trykka post en gang... Hele denne tråden kom to ganger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 31. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 25 minutter siden, Sprettballen skrev: Pluss at det tar laaang tid før innlegget ble posta. I sta kom også bad gateway opp...pluss dobbelpost selv om jeg kun trykka post en gang... Hele denne tråden kom to ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 31. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 31 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Hele denne tråden kom to ganger. 30 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Hele denne tråden kom to ganger. I rest my case. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 31. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 31 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Hele denne tråden kom to ganger. 30 minutter siden, Symra&Pippin skrev: Hele denne tråden kom to ganger. I rest my case. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Her også.. Og den poster ikke før jeh trykker meg ut av hundesonen, før det står det bare "lagrer" når jeg trykker "send inn svar" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Det er også laget to tråder her som heter sonen hikker Dette er i hvert fall et problem som ikke krever mer forklaring fra brukerne på hva som skjer, og jeg håper det blir fikset snart. Blir mye scrolling av dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Bad gateway 504 hver gang her, og minst dobbelpost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Bad gateway 504 hver gang her, og minst dobbelpost. Eller gateway time out. Please someone call 911, sonen lider! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Sonen hikker visst ekstremt mye. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 *hikk* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Bevis nok i denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Kommer ikke inn via tapatalk heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 Kommer ikke inn via tapatalk heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. August 2016 Rapporter Share Skrevet 31. August 2016 @RAH !!! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts