Poter Skrevet 25. September 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2016 Kan jo oppdatere litt Har gitt Eine fiskeolje i litt over 1 mnd og jeg synes pelsen har blitt mykere og ikke like tørr som før. Har også byttet til Orijen med fisk. Den dårlige ånden kommer antakelig av at han har noen sår på tunga, så den har han fortsatt. Siter
Guest Jonna Skrevet 25. September 2016 Rapporter Skrevet 25. September 2016 På 21.09.2016 at 10:15 PM, MonicaT skrev: Hvor kjøper dere glukosamin? Jeg kjøper fra Norsk Dyrehelse, bruker den som heter Multiflex da den har en god blanding av div som passer bra til mitt bruk av hund. Siter
Ganzie Skrevet 25. September 2016 Rapporter Skrevet 25. September 2016 Bruker Senior og Stride Plus på Ganzie. Inya får Multiflex og Sport. Senior, Multiflex og Sport kjøper jeg hos vår lokale hundemassør som forhandler produkter fra Norsk Dyrehelse. Stride bestiller jeg fra horseshop.no. Mine får tilskudd blant annet for å styrke og bevare leddbrusk og muskler. Siter
MonicaT Skrevet 25. September 2016 Rapporter Skrevet 25. September 2016 Gir dere pulver eller tabletter? Hva vil dere anbefale til en hund med HD d. Han er fire år og vi merker ingenting på han. Tenker forebyggende. Siter
Guest Jonna Skrevet 25. September 2016 Rapporter Skrevet 25. September 2016 1 time siden, MonicaT skrev: Gir dere pulver eller tabletter? Hva vil dere anbefale til en hund med HD d. Han er fire år og vi merker ingenting på han. Tenker forebyggende. Jeg gir tabletter for jeg syns det er lettest, og hundene mine spiser alt så jeg trenger ikke blande noe. Siter
Mirapusen Skrevet 25. September 2016 Rapporter Skrevet 25. September 2016 Jeg trodde jeg måtte avlive Mira for 4-5 år siden, da hun stadig ble halt pga forkalkningen sin. Omega 3 olje og glucosamin har virkelig reddet henne, hun er nå 10 år og kan fortsatt gå mila om dagen uten problemer. Jeg gir pulver, syns det er greiest. 1 Siter
Wilhelmina Skrevet 26. September 2016 Rapporter Skrevet 26. September 2016 13 timer siden, MonicaT skrev: Gir dere pulver eller tabletter? Hva vil dere anbefale til en hund med HD d. Han er fire år og vi merker ingenting på han. Tenker forebyggende. Har nylig byttet fra Canosan til Multiflex på min HD D hund, etter å ha studert litt ingredienser og kommet frem til at Multiflex ser mye bedre ut. Gir tabletter, og det synes min hund er godbit så det er ingen problem. Ble rådet til å gi tre uker på og én uke av med Multiflex, er det andre som har hørt at det skal være gunstig? Siter
Recommended Posts