Gå til innhold
Hundesonen.no

Troll varmedekken str.3 selges (300kr)


Gjest
 Share

Recommended Posts

Troll varmedekken kjøpt nøyaktig her: http://www.troll-hundefor.no/webshop.aspx?pageid=32939&catId=15085&groupId=5010&Product=2054#products

Selges, da jeg fant det i et skap og kom på at hunden min er pensjonert fra vinterturer i fjellet. Dekkenet er kanonbra for en aktiv hund, med gjennomført kvalitetspreg. Det ble brukt ca 4 gang igjennom 1 vinter hos oss, og har absolutt null skader eller lyter. Ser helt nytt ut, i grunnen. I teorien bør det ikke være noen hundehår på det heller, siden det er et genialt stoff på dekkenet som ikke tar til seg skitt eller snø - men nå har det jo trossalt blitt brukt av en labrador. Så jeg kan ikke garantere at det ikke kommer til å være noen små svarte hår her og der på dekkenet :P 

Bilde tatt når dekkenet var nytt, og vofsen var sykt misfornøyd med valget. Man kan også se at dekkenet er i overkant stort til min Labrador.

Dekkenet er størrelse 3, altså 72cm lang. Labbisen min er ca 57cm lang i ryggen. Hun er rundt 28-30kilo.

"Størrelse 3 passer større hunder fra 26-35 kg. tilsvarende våre seler 5 og 6. Lengde fra nakke til halerot str. 3, ca 72 cm"

4241058773_1e033ba3b6_z.jpg

 

29097209576_b5ea64334e.jpg

 

Bilde tatt i dag.

Dekkenet befinner seg i Tromsø, så om noen Tromsøværinger vil hente det... It's right here! Ellers går det sikkert an å sende i posten på noe vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...