Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund på fly


hundefrelst
 Share

Recommended Posts

Du må ha flygodkjent bur. Type VariKennel etc. IATA-godkjente bur er vel også flygodkjente. Burene må være store nok til at hundene kan stå helt oppreist, snu seg og ligge behagelig. Du må ha ett bur til hver, de er for store til at du får ha de i samme bur ;) 

Hvis du ikke har flybur, anbefaler jeg deg å ta en kikk på finn og se der, der fikk jeg kjøpt meg bur til en rimelig penge :) 

RED:
Her er et XL bur jeg har til min schäfer. Kjøpt brukt til ca 500,-
1655580_10203044313811299_524405622_o.jp

Endret av Sprettballen
La til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hundefrelst skrev:

Tusen takk for svar! Fikk litt bakoversveis da jeg så prisene på nye flygodkjente bur, og enda verre når jeg da må ha to :ahappy:  Det å lete etter brukt var jamen ikke dumt! 

Finner du ikke på finn så se på facebook-grupper, kanskje slipper du evnt frakt :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo generelt bur av god kvalitet, så det gjør ikke noe om de er litt gamle. Det buret jeg har var ganske gammelt sa selger. Det har noe rust på gitteret etc. Det gjør ikke noe, så lenge man er nøye på å sjekke at de ikke har noen sprekker etc. Ville ikke kjøpt det usett. Og ja, FB-grupper i nærheten eller søke på finn.no i nærheten. Det er nok ganske dyrt å sende såpass store bur via posten, så ville sett om jeg fant noe nært nok til at du kan kjøre å hente det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sprettballen skrev:

Dette er jo generelt bur av god kvalitet, så det gjør ikke noe om de er litt gamle. Det buret jeg har var ganske gammelt sa selger. Det har noe rust på gitteret etc. Det gjør ikke noe, så lenge man er nøye på å sjekke at de ikke har noen sprekker etc. Ville ikke kjøpt det usett. Og ja, FB-grupper i nærheten eller søke på finn.no i nærheten. Det er nok ganske dyrt å sende såpass store bur via posten, så ville sett om jeg fant noe nært nok til at du kan kjøre å hente det :) 

Veldig smart! Tusen takk for gode tips, skal sjekke finn og Facebook :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...