Gå til innhold
Hundesonen.no

Telemarkskanalen


Yodel
 Share

Recommended Posts

Jeg ville vel kanskje tatt det strekket som er mest ikonisk hvis jeg ikke tok hele turen. Så start på Ulefoss f.eks.? Over Nordsjø synes i alle fall jeg er litt kjedelig, er jo bare en stor innsjø og innsjøer har jeg kjørt på flere ganger.
Ellers er jeg ikke voldsomt kjent med kanalen selv om jeg bor rett ved Norsjø/Ulefoss.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Har tatt båten Skien - Lunde og jeg ville valgt den delen som har mest sluser for ungenes del. Eller tatt båten helt opp som blir en dag overnattet på Hotell Dalen som det spøker på for så å ta buss tilbake til utgangspunktet. Det er mye mer tidkrevende og begrensininger i forhold til unger og båt eller buss da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
2 timer siden, Yodel skrev:

Takk for svar!! Tror vi velger Lunde- Skien, da :) Burde vi best. hotell på Lunde eller Skien? Er bussene korrseponderende?

 

I Lunde er det Vandrer hjem eller campingplass. Nærmeste hotell er Bø. Det skal være en koresponderende buss. Kontakt gjerne telemarkskanalen.no for tider og sant til bussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Yodel skrev:

Takk for svar!! Tror vi velger Lunde- Skien, da :) Burde vi best. hotell på Lunde eller Skien? Er bussene korrseponderende?

 

Bryggeparken hotell i Skien er helt fantastisk. Kveldsbuffet inkl i prisen. Deilig mat. Bussen går fra samme sted som båten ligger, og de korresponderer.

Når dere først er i Skien, bør dere få med dere Brekkeparken. Ligger litt høyt over byen. Flott blomsterprakt og fine bygninger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...