Kristiin Skrevet 20. Juli 2016 Rapporter Skrevet 20. Juli 2016 Selger en zero DC short sele i str. SL i fargen lilla. Selen er pent brukt, og selges siden den ikke har riktig passform til hunden den var tiltenkt. 300,- Siter
Sprettballen Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 Tror du den passer en whippetfrøken? Siter
Pixie Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 Jeg vil gjerne ha den om ikke Sprettballen vil ha den :-) Siter
Kristiin Skrevet 21. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 19 timer siden, Sprettballen skrev: Tror du den passer en whippetfrøken? Tja Deli har jo en slank og lang kropp. Hun veier isj 12-13kg. Selen "passer", men hun harker når hun drar i den, så helt optimal er den ikke for henne. Hvor tung, lang, høy er hun da? Deli er bla. 34 rundt halsen, men ingen problem i å få den over. Siter
Sprettballen Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 9 minutter siden, Kristiin skrev: Tja Deli har jo en slank og lang kropp. Hun veier isj 12-13kg. Selen "passer", men hun harker når hun drar i den, så helt optimal er den ikke for henne. Hvor tung, lang, høy er hun da? Deli er bla. 34 rundt halsen, men ingen problem i å få den over. Skal måle henne i morgen, går det greit? Så kommer jeg tilbake til deg. Vet at mange med whippet er fornøyd med den selen Jeg er på nattevakt nå, så får ikke målt så mye xD Siter
Kristiin Skrevet 21. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 4 minutter siden, Sprettballen skrev: Skal måle henne i morgen, går det greit? Så kommer jeg tilbake til deg. Vet at mange med whippet er fornøyd med den selen Jeg er på nattevakt nå, så får ikke målt så mye xD Går helt fint Sela har ligget i skapet en stund, hadde egentlig ikke lyst til å selge den fordi JEG liker den, men når den ikke passer hunden min så godt er det jo bedre at noen andre får utnytte av den 1 Siter
Sprettballen Skrevet 23. Juli 2016 Rapporter Skrevet 23. Juli 2016 Blitz er noen og 20 cm rundt halsen(helt på toppen liksom) og 33 cm der jeg tenker selen skal ligge. Litt usikker på hvor man skal måle ift. målene på selen. Kan du måle den og se hvor stor den er i halsen? Siter
Kristiin Skrevet 24. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2016 På 23.7.2016 at 1:41 PM, Sprettballen skrev: Blitz er noen og 20 cm rundt halsen(helt på toppen liksom) og 33 cm der jeg tenker selen skal ligge. Litt usikker på hvor man skal måle ift. målene på selen. Kan du måle den og se hvor stor den er i halsen? Mulig den blir litt stor.. Men skal måle i morgen, så sender jeg en PM 1 Siter
Kristiin Skrevet 25. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2016 På 21.7.2016 at 9:44 AM, Pixie skrev: Jeg vil gjerne ha den om ikke Sprettballen vil ha den :-) Selen ble nok for stor for whippeten. Send meg en PM om du vil ha den, da er den din 1 Siter
Recommended Posts