Wildlife Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Hei dere. Vi skal over fra RC til Acana i tilegg til v&h. Hvilke type bruker dere av acana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voffen Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Hei! Vi har brukt Acana i kanskje 3 år nå og har prøvd mange av de. Vi bytter ofte smak for variasjon og har aldri opplevd problemer ved bytte. Anbefales ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Jeg bruker Adult Dog. Den er billigst. 799,- for 18 kilo hos Zooplus. Jeg har kjøpt andre sekker innimellom hvis jeg finner de som datovare og hunden min er ganske sart i magen. Har ikke blitt dårlig av raskt forbytte på dette merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Grasslands. Veldig fornøyd med hvordan hundene responderer, og veldig lite avføring. Bruker valpeforet til Yumi, men det er jeg ikke like fornøyd med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 1 minutt siden, Line skrev: Grasslands. Veldig fornøyd med hvordan hundene responderer, og veldig lite avføring. Bruker valpeforet til Yumi, men det er jeg ikke like fornøyd med. Brukte valpeföret til ett helt kull + valp jeg beholdt. Ikke fornøyd og endte med å bytte. Valpene var generelt veldig tørste av föret og inntrykk av at det var smakløst. Den voksene teller ikke, hun kan leve på sagmugg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Det har funket helt fint med small breed valpeforet, men når jeg byttet til vanlig for å få større kuler så har hun blitt løsere i magen. Det skal jo være den samme sammensetningen, men jeg er ikke så sikker på at det stemmer gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Vapsen slukte grasslands, bare synd hun var allergisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Brukte Light & Fit som godbiter en periode, men bitene var så store at vinninga gikk opp i spinninga, for å si det sånn. Prøvde å fullfore på dette da vi skulle på bilferie, men da slo magen seg vrang dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krimman Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Vi bruker Grasslands etter å forsøkt et par varianter. Brukt det en god del mnd nå. Virket som hun ble veldig tørst av det i begynnelsen, men nå har det normalisert seg. Spiser med god appetitt, fin og fast avføring. Ikke merket noe spesiell påvirkning på pels og klør, så vurderer noe olje i tillegg. Nb! Pass på at du ikke kjøper katteforet... Irriterende like poser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Bruker litt forskjellig fra Acana,like god erfaring med alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Prøvde en sekk med lam og eple, men den synes jeg luktet så merkelig. Bruker nå den med kylling og potet, i tillegg til v&h active proteinrikt fullfôr/sprint. 50/50. Så langt fornøyd, ingen rar lukt og bikkja virker fornøyd Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildlife Skrevet 13. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Tenker egentlig å gå for sport & agility typen. Har jo en hund som jobber en del. Men ellers tenker jeg å prøve chicken & burbank. Får prøve oss frem☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2016 Har prøvd både adult og sport and agility, sistnevnte var den både hund og jeg likte best. Unghunden Keo holdt dessverre ikke vekta selv på store mengder, så av hensyn til lommeboka og volum i magesekken vi gikk over til RC 4800 igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts