Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
3 minutter siden, simira skrev:

Synd det ikke er en helg tidligere, slik det pleier å være. Skal hjem til Molde en tur neste uke...

Det pleier ikke å være en helg tidligere..? NKK Trondheim har alltid vært første helga i juli..

Skrevet
4 timer siden, Krutsi skrev:

Det pleier ikke å være en helg tidligere..? NKK Trondheim har alltid vært første helga i juli..

Trodde det var siste helga i juni jeg. Men det varierer vel litt på hvordan datoene faller.

Skrevet
32 minutter siden, simira skrev:

Trodde det var siste helga i juni jeg. Men det varierer vel litt på hvordan datoene faller.

Neida, vestnes har vel pleid å være siste helga i juni.. Var i alle fall det de gangene jeg har vært der..

Skrevet
4 timer siden, Shlush skrev:

Nei, vestnes har pleid å være andre helg i juli ;-) altså helga etter nkk trheim. 

Ikke sist jeg var der.. For 2 år siden hentet jeg hjem gubben fra sjøen i dag (sier Facebook) og da var vestnes rett etterpå :aww: 

Skrevet
43 minutter siden, Krutsi skrev:

Ikke sist jeg var der.. For 2 år siden hentet jeg hjem gubben fra sjøen i dag (sier Facebook) og da var vestnes rett etterpå :aww: 

Var sikkert unntaket da :-P tror det normalt sett bruker å være i juli

Skrevet
Akkurat nå, Shlush skrev:

Var sikkert unntaket da :-P tror det normalt sett bruker å være i juli

Måtte sjekke, og det var i juni i 2013 og 2014.. 2012, 2015 og i år var i juli :P