SandyEyeCandy Skrevet 17. Juni 2016 Rapporter Skrevet 17. Juni 2016 Min kjære trollbolle skal straks i gang med nye 6 mnd på trocoxil (en smertestillende depotmedisin), og jeg vil også gjerne at hun skal få tilleggsbehandling mer eller mindre jevnlig i form av massasje. Jeg har fått en del tips på Facebook, men det viser at de enten har lagt ned, er ferdige for sommeren, har fått barn, eller strengt tatt ikke bor i Oslo. Jeg har ikke bil, og jeg vil helst ikke slippe å drasse med meg Aiko mer enn 30 min på kollektivt for å bli massert (da vi jo uansett får lengre reisevei pga gange til og fra buss/tog). Er det noen av dere som har erfaring med en flink massør som faktisk holder til i Oslo eller Lillestrøm (det er "byen" det er snakk om, ikke Fetsund, Skedsmokorset eller Nannestad) som dere kan anbefale verdens snilleste shibafrøken med vond kropp pga mye avlasting? Jeg begynner på videreutdanning på HiOA campus Kjeller til høsten, og tenker at jeg kan bo hos mamma eller mimmi med jentene i de dagene, og kan derfor få massert Aiko samtidig. Men aller helst gjerne en som bor i nærheten. Merk at jeg ikke er interessert i kiropraktorer eller laserbehandlere, kun massører. Takker for alle tips og råd. Aiko hilser i kjent stil: Siter
simira Skrevet 17. Juni 2016 Rapporter Skrevet 17. Juni 2016 Lanis hundefysio er kjempeflink og hyggelig, og kommer gjerne hjem til deg også. Som navnet sier, fysioterapeut, men masserer også. Hun behandlet noen stive muskler hos Odin i fjor vinter, og etter det har han vært sprek som en unghund igjen! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 17. Juni 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juni 2016 Akkurat nå, simira skrev: Lanis hundefysio er kjempeflink og hyggelig, og kommer gjerne hjem til deg også. Som navnet sier, fysioterapeut, men masserer også. Hun behandlet noen stive muskler hos Odin i fjor vinter, og etter det har han vært sprek som en unghund igjen! Hun har jeg gått på blodsporkurs med, og hun hadde tilogmed erfaring med sånne rygger som Aiko sin fra tida i Danmark! Supert tips, tusen takk! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Jeg leiter fortsatt. Er det NOEN hundemassører eller fysioterapeuter som ikke nylig har fått unger, lagt ned bedrifta eller flytta til indre Hadeland som kan kna på en deilig shiba, mon tro? Jeg må nok belage meg på å bruke et par timer på reise til og fra med flere kollektivbytter, og det synes jeg helt ærlig at er litt drøyt, og da blir det jo til at hun ikke får noe massasje, da. Heldigvis har hun god hjelp i medisinen sin. Blir helt oppgitt, jeg. Siter
Wachita Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Raptus hund kjører hjem til deg mot kjøretillegg for å massere, har du sjekket hun ut? Jeg syns hun er veldig flink! http://raptushund.no/kontakt-2/pris/ 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 7 minutter siden, Wachita skrev: Raptus hund kjører hjem til deg mot kjøretillegg for å massere, har du sjekket hun ut? Jeg syns hun er veldig flink! http://raptushund.no/kontakt-2/pris/ Perfekt, jeg bor jo rett nedafor Galgeberg også! 1 Siter
simira Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Hun er ihvertfall flink og hyggelig hundetrener, har hørt mye bra om massasjen også, men ikke egenerfaring. 1 Siter
Anette Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 4 timer siden, simira skrev: Hun er ihvertfall flink og hyggelig hundetrener, har hørt mye bra om massasjen også, men ikke egenerfaring. jeg er veldig fornøyd, hun har knadd både Pi, Lani og Vaps 1 Siter
Tuvane Skrevet 1. Juli 2016 Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Har ikke brukt Anne Marit selv, men hun skal være veldig dyktig. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juli 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2016 Tusen takk, dere! Kjenner til henne og Beauty, for de kommer på jobben for å roe stressa studenter før eksamen. Siter
Recommended Posts