vhp Skrevet 16. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2016 Noen som har no erfaringer å komme med når det gjelder rok straps båndene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2016 Jeg digger mitt ihvertfall, bruker det til turer der vofsen får vimse med sele uten at jeg skal bli plaget av rykk og napp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2016 Likte det godt. Litt kort men gikk fint det. Passet ikke så godt til han lille på syv kilo siden det var litt tungt men brukte det fordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovozero Skrevet 16. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2016 Jeg er veldig fornøyd Kjøpte to i den minste størrelsen (opp til 15kg tror jeg?), en til hver hund, men det ene røk dessverre nesten (håndtaket hang i en tynn tråd) etter noen måneder med hund på rundt 10kg som dro en god del. Oppgraderte til størrelsen over og det har jeg fremdeles og har ikke vist tegn til å ryke selv om han fremdeles drar mye De er like fine og gode å bruke selv om de har blitt brukt på så godt som hver eneste båndtur, det ene i ca 1 år og det andre i 1,5 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 17. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2016 Ifølge str tabellen skulle jeg hatt medium til mine hunder(17-18 kg), men da ble strikken altfor slapp ift hvor sterke hundene er. Kjøpte large som jeg synes ble altfor klumpete og tung, så den solgte jeg etter 5-6 gangers bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vhp Skrevet 21. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2016 Takk for svar! Yngstemann er foreløpig bare 45 kg og har noen voldsomme rykk innimellom,så da ble det mr kobbel på ham istedet.. Satser på rok straps bånd til eldstemann som ligger i underkant av 30 kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts