Mardina Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Kl. er 07:00 og det er på tide å få opp øya og starte dagen Frokost for 2 og 4 beinte Kl. er 08:00 og jeg har levert bilen på verkstedet Så blir kl. 09:00 er jeg har hentet bilen og kommet meg på jobb Kl. 10:00 er det pengeutdeling for beboerne og jeg hjelper til der Ca kl. 12:00 får jeg endelig satt meg ned å spist litt lunch Så sitter jeg i resepsjonen fram til 14:00 og det er stille og rolig, så da er det ikke noe særlig å ta bilde av Litt etter 14:00 er jeg inne på logistikken igjen og leser litt på sonen Kl. 15:30 er jeg på vei hjem fra jobb Er hjemme ca. kl 16:00 og har hentet denne kjekkasen Vi går oss en tur i skogen, i strålende solskinn Kl. 17:00 er vi fortsatt på tur og Teo synes det er vaaaarmt! Men han er pen likevel På vei hjem, stopper vi innom et vann, så Teo får drikke og kjølt seg ned litt Kl. 18:00-18:30 lager jeg middag Ca kl. 20:00 dusjer jeg Og nei, dere får ikke se et bilde av meg i dusjen.... Noe må jeg jo skåne dere for.... Ca kl. 22:00 er det mat til Teo og litt tissings i hagen .....og jeg glor på og driver med denne Nå er kl. passert 23:00, så tenker jeg å finne denne igjen, aldeles straks Så sånn har min dag vært Ikke kjempespennende, men en helt vanlig hverdag for min del 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Så nydelig Teo er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Fin dag,fin hund!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 1. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2016 Spiste du Biola aprikos med havregryn til frokost? Interessant kombinasjon! Så ut som en flott sommerdag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Teo altså *hjertesmiley* (smileyene funker ikke på jobb pc Digger baderomsplatene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Multisitering funker ikke, men... @Yellow Ja, høres det så merkelig ut altså? @Stine Og jeg synes de flisene på badet er skikkelig heslige. Men huset jeg bor i er gammelt, så da har man vel prioritert å beholde husets sjel, fremfor å bruke masse penger på oppussing Det som er positivt med badet, er jo at det er varmekabler. Og det er forholdsvis lite da... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Imponert over den så svært selektive plenklippingen Ser ut som dere hadde en koselig efit 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Akkurat nå, tutle skrev: Imponert over den så svært selektive plenklippingen Ser ut som dere hadde en koselig efit Ja, det er ikke mitt verk :D Det er det huseier som har gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Mmm, pitamiddag er digg! Og Teo er så søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. Juni 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2016 Teo er så nydelig Fin dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts