Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Akkurat nå, Monikawt skrev:

Takk! :D

Dessverre sliter vi med å finne navn på E som vi liker, synes ikke det var noen spesielle der som utmerka seg heller :hmm: 

Emil synes jeg er fint, men Emil (som i Emiiiiil) er enda finere. Men da kommer alle til å lese Emil :P dessuten er det tungvint å rope Emiiil  :P 

Men kan du ikke skrive det med flere i'er da? :P 

Skrevet
12 minutter siden, Monikawt skrev:

Dessverre sliter vi med å finne navn på E som vi liker, synes ikke det var noen spesielle der som utmerka seg heller :hmm: 

Emil synes jeg er fint, men Emil (som i Emiiiiil) er enda finere. Men da kommer alle til å lese Emil :P dessuten er det tungvint å rope Emiiil  :P 

Neida, Emil er et fint stabijnavn :)  Jeg kjenner en som heter det :)

Skrevet
17 minutter siden, Monikawt skrev:

Da skriver du Emíl :) Vet om en som heter det med aksent. Veldig pent!

Skrevet

Emilian? Det uttales jo med lang iii. Eller Etienne. Det hadde jeg en plan om å bruke tidligere. Eller så skriver dere Emile, så skjønner man uttalen lettere :)

Skrevet

50 minutter siden, Katharina skrev:

Hva med navnet Emrik. Går Ann å rope Emriiiiik. :D

Jeg vet av en unge som heter det, og vil helst ikke assosiere valpen med den ungen :P 

49 minutter siden, Snoffe skrev:

Men kan du ikke skrive det med flere i'er da? :P 

Tja, joo.. :P 

32 minutter siden, jaktlykke skrev:

Neida, Emil er et fint stabijnavn :)  Jeg kjenner en som heter det :)

Ja, synes det er fint jeg også :) men føler det er så mange Emil'er i området her :hmm:

19 minutter siden, Pringlen skrev:

Emilian? Det uttales jo med lang iii. Eller Etienne. Det hadde jeg en plan om å bruke tidligere. Eller så skriver dere Emile, så skjønner man uttalen lettere :)

Emilian og Etienne er også fine navn, men jeg synes de blir litt "lange". Liker korte og enkle navn :)  har tenkt på å kunne skrive det Emile, men jeg synes fortsatt det blir tungvint å rope Emile uten at det blir Emil :P 

• Like 1
Skrevet

Hvis du liker Emil med lang i, hva med Eli? Hvis man klarer å se bort i fra at det tradisjonelt er et jentenavn her til lands :P, så synes jeg det er et veldig fint guttenavn. Alternativt kan man slenge på en h;  Elih ser kanskje bedre ut på papiret :) Ellers heter minsten min Eliah til mellomnavn ;)

• Like 2