Guest lijenta Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Jeg skal jobbe med mennesker fra i sommer og da trenger jeg å bruke arbeidshansker og hagehansker og ja hansker så jeg ikke blir tilgrisa og tørr og trælete men problemet mitt er at jeg bruker str 6 i hansker. Hehe Den størrelsen fins stortsett ikke. Før i tiden hadde dem hansker på Felleskjøpet til meg men ikke nå lengre. Har også sjekket Europris men ingen ting der heller. Er det noen som vet om et sted jeg kan kjøpe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Akkurat nå, lijenta skrev: Jeg skal jobbe med mennesker fra i sommer og da trenger jeg å bruke arbeidshansker og hagehansker og ja hansker så jeg ikke blir tilgrisa og tørr og trælete men problemet mitt er at jeg bruker str 6 i hansker. Hehe Den størrelsen fins stortsett ikke. Før i tiden hadde dem hansker på Felleskjøpet til meg men ikke nå lengre. Har også sjekket Europris men ingen ting der heller. Er det noen som vet om et sted jeg kan kjøpe det Hestebutikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Akkurat nå, JeanetteH skrev: Hestebutikk tja får vel prøve og se om det er noe. Verdt forsøket i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Finnes det ikke barnehansker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Dem blir for små. Hehe jeg har hender midt mellom i størrelse. JA midt mellom barn og dame hanske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Jula eller Clas Ohlson kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Plantasjen har tror jeg. Felleskjøpet må kunne bestille inn vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Plantasjen har, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 1 time siden, Kokospaniel skrev: Plantasjen har tror jeg. Felleskjøpet må kunne bestille inn vel? Plantasjen har et par som var passe størrelse. Felleskjøpet har endret forhandler og denne forhandleren hadde det ikke 1 time siden, Wilhelmina skrev: Jula eller Clas Ohlson kanskje? Jula fant jeg ikke noe Clas Ohlson hadde mye bra men ikke størrelsen som jeg kunne finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Granngården i Sverige har fine damehansker i flere størrelser - hilsen minihender Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Akkurat nå, Turb skrev: Granngården i Sverige har fine damehansker i flere størrelser - hilsen minihender Har dem nettside? For fine hansker har jeg. Men må ha jobbehansker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Hestebutikk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Akkurat nå, lijenta skrev: Har dem nettside? For fine hansker har jeg. Men må ha jobbehansker http://www.granngarden.se/Sortiment/Kl%C3%A4der-%26-Skor/Handskar/c/klader-skor-handskar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 5 minutter siden, Turb skrev: http://www.granngarden.se/Sortiment/Kl%C3%A4der-%26-Skor/Handskar/c/klader-skor-handskar ÅÅåååååå... der tror jeg jammen de har slike litt tykkere hansker som kan brukes når jeg tar oppvasken også!!! Jeg er så overømfintlig for varmt vann og sliter når jeg vasker opp med vanlige oppvaskhansker!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 Akkurat nå, Siri skrev: ÅÅåååååå... der tror jeg jammen de har slike litt tykkere hansker som kan brukes når jeg tar oppvasken også!!! Jeg er så overømfintlig for varmt vann og sliter når jeg vasker opp med vanlige oppvaskhansker!!! Elsker Granngården De har nesten alt og gjerne i fancy farger også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 1 minutt siden, Turb skrev: Elsker Granngården De har nesten alt og gjerne i fancy farger også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2016 foreløpig har jeg ikke funnet størrelse 6 der da. str 6,5 går også. Men gud å fine dem var så alt må sjekkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 http://www.ajprodukter.no/sikkerhet/beskyttelsesutstyr/arbeidshanske-nylon-lycra-12-pk/18533824-2237120.wf?productId=2154842 12 pakning, men ikke såå dyre uansett. Str 6, kan brukes til mye og veldig gode synes ihvertfall jeg. Brukte sånne på jobb tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 5 timer siden, Malamuten skrev: http://www.ajprodukter.no/sikkerhet/beskyttelsesutstyr/arbeidshanske-nylon-lycra-12-pk/18533824-2237120.wf?productId=2154842 12 pakning, men ikke såå dyre uansett. Str 6, kan brukes til mye og veldig gode synes ihvertfall jeg. Brukte sånne på jobb tidligere. Det hadde vært digg men 762, 50 er litt for mye nå. Kjekt med flere hansker da og sant jeg hadde håpet på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 13 minutter siden, lijenta skrev: Det hadde vært digg men 762, 50 er litt for mye nå. Kjekt med flere hansker da og sant jeg hadde håpet på Kostet de ikke 300 og noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 Akkurat nå, Malamuten skrev: Kostet de ikke 300 og noe? + moms + porto Da ble dem så dyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 24. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 Hvis du bor i nærheten av ski eller andre steder som har TESS er jeg ganske sikker på at de har Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts