vhp Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 Har en hund som skulle hatt no behandling av stiv kropp, noen som kan anbefale behandler på Øvre Romerike? Siter
Guest 2ne Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 Jenny på Din Veterinær på Kløfta er flink, syns jeg Siter
simira Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 Lanis hundefysio er veldig flink. Ikke kiropraktor, men fysioterapeut. Siter
Guest Jonna Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 1 time siden, 2ne skrev: Jenny på Din Veterinær på Kløfta er flink, syns jeg Jeg har også gått til Jenny i alle år, og er veldig fornøyd. Hun er jo også veterinær. Og bonus (syns jeg) er at hun overbehandler ikke. Mange jeg har støtt på som er kiro skal liksom ha 10 oppfølgingstimer osv. Hun er ganske moderat i sin bruk av knekking, og jeg har sett på mine at det har hatt god effekt med det lille hun har gjort. Siter
Pringlen Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 Jenny på Årnes veterninærklinikk er også kiropraktor. Ha bare brukt henne til det en gang, og så ut som hun gjorde en god jobb. Hun er i hvertfall veldig flink og hyggelig for øvrig 1 Siter
Stine Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 Signe på Aktiv dyreklinikk på Åneby Red: Det er kanskje nedre det? Siter
Busann Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 Cathrine Ovrid som holder til på Hundeakademiet (+ Aurskog) er flink, bruker henne på begge mine.http://www.dyrekiropraktor-cathrineovrid.com/ Siter
TonjeM Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 Bruker også Jenny på Årnes vet.klinikk. Shy går hos henne jevnlig med sin skjeve rygg,dvs det er blitt langt sjeldnere for så lenge vi passer på å gjøre de anbefalte øvelsene så er Shys rygg helt fin. Hva er oddsen for at det finnes 2 Jennier som begge er både dyrlege og kiropraktor så og si vegg-i-vegg? 1 Siter
Turb Skrevet 12. Mai 2016 Rapporter Skrevet 12. Mai 2016 Brukte Jenny på Årnes til min toller, veldig fornøyd med henne. Både hvordan hun behandlet hunden og hvor flink hun var til å samarbeide med spesialisten som var ansvarlig for behandligen av sykdommen hans Siter
Recommended Posts