Gå til innhold
Hundesonen.no

Bytte silvershade?


Recommended Posts

Jeg har en silvershade fra Cleanrun, største str. (10' x 14', ca 3m x 4,3m). Den er litt i største laget, og jeg kunne tenke meg en str. mindre. Er det noen som har stor/større bil og kunne tenke seg en størrelse større? Er ikke viktig at det er samme merke, så lenge det er ok kvalitet.

https://www.cleanrun.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_ID=564&ParentCat=254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Snøfrost skrev:

Har ingen silvershade,  men hvis du kunne tenke deg å selge den dersom ingen kan bytte så er jeg interessert :) 

Jeg kan selge den for prisen av en størrelse mindre her i Norge. ;) (7'x12' koster 1499 på catch.no ihvertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justisia skrev:

Hva er størrelsen som er mindre?
Jeg har 2,1x3 og jeg tror det er en størrelse mellom den og den du har. 
Pokker :P
 

Jeg har notert meg 2,1x3,5 som neste størrelse, tipper det er 7'x12', mens du har 7'x10'. Den er egentlig allerede i knappeste laget, så tror ikke jeg kan gå ned en str. til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, simira skrev:

Jeg har notert meg 2,1x3,5 som neste størrelse, tipper det er 7'x12', mens du har 7'x10'. Den er egentlig allerede i knappeste laget, så tror ikke jeg kan gå ned en str. til...

Det skjønner jeg godt du synes :)
Angrer bittert på at jeg ikke kjøpte større da jeg kjøpte i fjor. Saken er jo genial :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Justisia skrev:

Det skjønner jeg godt du synes :)
Angrer bittert på at jeg ikke kjøpte større da jeg kjøpte i fjor. Saken er jo genial :)

Kan vi ikke ha i bakhodet at hvis vi er i nærheten av hverandre så kan vi prøve? Det kan jo være den er stor nok.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...