Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med Olivers?


Snoffe
 Share

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med Olivers?

Vurderer å bytte hundefor (ikke aktuelt å begynne med råforing), men er litt usikker på hva jeg skal velge. Har sett på Acana også, og litt Kingsmoor (men forstått at flere sliter med mye avføring på det foret?).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Olivers Adult lenge, var fornøyd med det! Sluttet kun å bruke det pga den lokale forhandleren sluttet. :) 

EDIT: Kanskje jeg rett og slett skal gå tilbake til det? De har jo utviklet seg en del på de 5-6åra det er siden vi brukte det. Grain Free typer og greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første whippeten min fikk en god del Olivers, funka fint på han. 

Canagan har jeg fora begge mine med noen mnd her i vinter, og synes pelsen til Blaze var matt og tørr i den perioden. Trenger jo ikke være foret da, men han er fin igjen nå på RC og vom.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snoffe skrev:

Ser ut som det er mange som tidligere har brukt Olivers. Er det fordi det er vanskelig å få fatt i? 

For min del ble hunden avlivet og når jeg fikk ny hund så var det en voksen omplasseringshund. Valgte da å bruke det fóret hun var vant med fra forrige hjem og når vi byttet fór senere var det betraktelig kortere vei til en forhandler som ikke førte olivers.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
12 timer siden, Snoffe skrev:

Ser ut som det er mange som tidligere har brukt Olivers. Er det fordi det er vanskelig å få fatt i? 

Om jeg husker rett nå så viste det seg for rundt 10/12 år siden at innholdet utenpå pakken ikke var det samme som inni. Husker ikke detaljene helt, men var i alle fall veldig fornøyd med det. Men da forsvant jo alle selgerene i Norge på dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Om jeg husker rett nå så viste det seg for rundt 10/12 år siden at innholdet utenpå pakken ikke var det samme som inni. Husker ikke detaljene helt, men var i alle fall veldig fornøyd med det. Men da forsvant jo alle selgerene i Norge på dette tidspunktet.

Såpass.

 

Jeg tror egentlig jeg har slått fra meg foret, ser ut til at det blir litt vanskelig å få fatt i. Ønsker noe som er enkelt å få fatt i :) 

 

Takk for svar folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...