Snoffe Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Er det noen som har erfaring med Olivers? Vurderer å bytte hundefor (ikke aktuelt å begynne med råforing), men er litt usikker på hva jeg skal velge. Har sett på Acana også, og litt Kingsmoor (men forstått at flere sliter med mye avføring på det foret?). Siter
Ozzy Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Har ikke erfaring med det, men du kan jo også sjekke ut Canagan. 1 Siter
Snoffe Skrevet 30. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2016 Akkurat nå, Ozzy skrev: Har ikke erfaring med det, men du kan jo også sjekke ut Canagan. Skal ta å lese litt om den å Siter
Rocket Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Brukte Olivers Adult lenge, var fornøyd med det! Sluttet kun å bruke det pga den lokale forhandleren sluttet. EDIT: Kanskje jeg rett og slett skal gå tilbake til det? De har jo utviklet seg en del på de 5-6åra det er siden vi brukte det. Grain Free typer og greier. Siter
mokken Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Brukte olivers med lam til den første hunden på starten av 2000 tallet. Han var periodevis veldig kresen men han spiste godt av det Er jo noen år siden nå så jeg vet ikke hvor mye det er endret siden den gang. 1 Siter
Tonje Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Første whippeten min fikk en god del Olivers, funka fint på han. Canagan har jeg fora begge mine med noen mnd her i vinter, og synes pelsen til Blaze var matt og tørr i den perioden. Trenger jo ikke være foret da, men han er fin igjen nå på RC og vom. 1 Siter
Snoffe Skrevet 30. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2016 Ser ut som det er mange som tidligere har brukt Olivers. Er det fordi det er vanskelig å få fatt i? Siter
Ozzy Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 Det er lett å få tak i for dyrebutikkene, men har aldri hørt om noen dyrebutikker som faktisk har det. Yukon hundeutstyr leverer det, og de aller fleste bruker dem før eller siden. 1 Siter
mokken Skrevet 30. April 2016 Rapporter Skrevet 30. April 2016 1 time siden, Snoffe skrev: Ser ut som det er mange som tidligere har brukt Olivers. Er det fordi det er vanskelig å få fatt i? For min del ble hunden avlivet og når jeg fikk ny hund så var det en voksen omplasseringshund. Valgte da å bruke det fóret hun var vant med fra forrige hjem og når vi byttet fór senere var det betraktelig kortere vei til en forhandler som ikke førte olivers. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 12 timer siden, Snoffe skrev: Ser ut som det er mange som tidligere har brukt Olivers. Er det fordi det er vanskelig å få fatt i? Om jeg husker rett nå så viste det seg for rundt 10/12 år siden at innholdet utenpå pakken ikke var det samme som inni. Husker ikke detaljene helt, men var i alle fall veldig fornøyd med det. Men da forsvant jo alle selgerene i Norge på dette tidspunktet. Siter
Stine Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 Brukte det på en hund for 9 år siden og var fornøyd med det, men så ble det bare borte. Siter
Snoffe Skrevet 1. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2016 2 timer siden, JeanetteH skrev: Om jeg husker rett nå så viste det seg for rundt 10/12 år siden at innholdet utenpå pakken ikke var det samme som inni. Husker ikke detaljene helt, men var i alle fall veldig fornøyd med det. Men da forsvant jo alle selgerene i Norge på dette tidspunktet. Såpass. Jeg tror egentlig jeg har slått fra meg foret, ser ut til at det blir litt vanskelig å få fatt i. Ønsker noe som er enkelt å få fatt i Takk for svar folkens! Siter
Recommended Posts