Teserere Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 4-5 juni - hvem skal stille? Aïda debuterer i veteran, og Twiggy debuterer i junior Siter
Monab88 Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 Jeg skal Nora og Jäger i hver sin championklasse. 1 Siter
Mackenzie Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 Vi skal kanskje, hvis jeg tørr.. Det blir vår første ordentlig utstilling (har kun deltatt på valpeshow), og Kenzie vil være 19mnd. Litt usikker på om jeg i så fall bør melde henne på i unghund eller åpen? Er så grønn når det kommer til utstilling at det rett og slett er litt pinlig. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 Jeg Det blir Murphy sin junior debut, og Talli stilles i veteran. I tillegg er Murphy påmeldt i kl.1 (med forbehold) også håper jeg på en oppdrettergruppe Siter
TrasselTrollet Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 2 timer siden, Mackenzie skrev: Vi skal kanskje, hvis jeg tørr.. Det blir vår første ordentlig utstilling (har kun deltatt på valpeshow), og Kenzie vil være 19mnd. Litt usikker på om jeg i så fall bør melde henne på i unghund eller åpen? Er så grønn når det kommer til utstilling at det rett og slett er litt pinlig. Sent from my iPhone using Tapatalk Någon får rätta mig om jag har fel men jag tror du "tjänar" mest på att låta henne gå i unghund så länge du kan... Siter
yurij Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 Vi har fin dommer om det ikke blir bytte igjen :/ Så jeg skal med unghund tispe + champion og veteran hanne 1 Siter
Teserere Skrevet 15. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 15. April 2016 3 timer siden, Mackenzie skrev: Vi skal kanskje, hvis jeg tørr.. Det blir vår første ordentlig utstilling (har kun deltatt på valpeshow), og Kenzie vil være 19mnd. Litt usikker på om jeg i så fall bør melde henne på i unghund eller åpen? Er så grønn når det kommer til utstilling at det rett og slett er litt pinlig. Sent from my iPhone using Tapatalk Om hun ikke er helt ferdigutviklet ville jeg meldt på i unghund Siter
Heidihj Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 Jeg skal nok stille en malamute 1 Siter
Siri Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 Kanskje jeg skulle stilt Willy som veteran? Men dommeren er ikke sånn kjempefan av Willy, så jeg vet ikke jeg... Siter
maysofie Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 Jeg må vell hit med Keo på gulsløyfejakt. Igjen Kanskje slenge på Lyn også, bare for morroskyld, men tviler på det 1 Siter
Mackenzie Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 2 timer siden, TrasselTrollet skrev: Någon får rätta mig om jag har fel men jag tror du "tjänar" mest på att låta henne gå i unghund så länge du kan... 1 time siden, Teserere skrev: Om hun ikke er helt ferdigutviklet ville jeg meldt på i unghund Okei, takk for hjelpen! Da blir det nok i så fall unghund Men shit - da har vi MYE å trene på frem til da.. Siter
Lappisen Skrevet 15. April 2016 Rapporter Skrevet 15. April 2016 Må nok ta meg en tur med lappisen etter en små sur blå sløyfe etter sist utstilling pga manglende underull Siter
Red Merle Skrevet 16. April 2016 Rapporter Skrevet 16. April 2016 Kanskje Jatzy i veteran. Spørs om reisefølget skal melde på, er jo litt avhengi av å sitte på med andre. Yoshi ser ut som en kjøttkake og er fæl i pelsen pga allergien, så han skal ikke stilles :/ . Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. April 2016 Rapporter Skrevet 16. April 2016 Jeg skal nok, men ikke med egne hunder. Mulig jeg skal stille en juniorhannhund for ei venninne. Imouto er i ferd med å skrelles helt ned i pelsen, og sjøl om hun er lekker i kroppen igjen, så er hun ikke spesielt imponerende som bikinimodell. Siter
xxx12345 Skrevet 16. April 2016 Rapporter Skrevet 16. April 2016 Jeg vurderte det siden det er første mulighet på championatet, men fant ut at jeg ikke gadd å kjøre så langt for en svensk dommer (da kommer svenskene i hopetall) når jeg har liten valp. Siter
Mumle Mu Skrevet 16. April 2016 Rapporter Skrevet 16. April 2016 Vi har trivlig dommer, så jeg håper jeg får meldt på Danara i junior og muligens også Juba (om han har vett på å kle på seg litt, ihvertfall). Dita er tjukk, så hun får nok bli igjen i bilen, Stina er jeg litt usikker på. Hun er så innmari væravhengig, men hun pleier å gå fint på gress... Hun er egentlig pensjonert, men jeg håper jo på at hun skal få det forbanna stor certet fortsatt, da... Siter
Red Merle Skrevet 16. April 2016 Rapporter Skrevet 16. April 2016 Eller nå når jeg ser hvem som er dommer, så dropper vi det nok Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 16. April 2016 Rapporter Skrevet 16. April 2016 18 timer siden, maysofie skrev: Jeg må vell hit med Keo på gulsløyfejakt. Igjen Kanskje slenge på Lyn også, bare for morroskyld, men tviler på det Syns du skal stille Lyn og. Hun er jo så fin. Lille going Siter
Teserere Skrevet 25. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Akkurat nå, yurij skrev: Syns de kan legge ut program nå :/ Enig! 1 Siter
Kristiin Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 jeg skal. Flere som skal gå agility? Siter
Annegru Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 Akkurat nå, Kristiin skrev: jeg skal. Flere som skal gå agility? Jeg skal Og så skal jeg stille én. Så jeg håper det ikke kræsjer Siter
Katharina Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Skrevet 25. Mai 2016 To av hundene mine skal. Savner program jeg også. Siter
Recommended Posts