Gå til innhold
Hundesonen.no

Kuperte hunder og mentaltest


Justisia
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, patricia skrev:

De legges IKKE i narkose, det er døden for valper som bare er 2-3 dager gamle. Halekupering forgår uten noen form for bedøvelse, og noen påstår at det er smertefritt å klippe over forlangelsen av ryggmargen. Jeg har vært med på det flere ganger, og var lettet da forbudet kom.

Jeg henviste til @Red Socks Kennel som sa at man legger valpen i narkose og sette den på antibiotika ved ørekupering, ikke halekupering. Jeg vet at halekupering skjer veldig tidlig etter at valpene er født, mens ørekuperingen skjer senere. Jeg skjønner jo at de ikke legger 2-3 dager gamle valper i narkose ved halekupering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lidelsen på en hund som blir lemlestet i halen er ikke noe pent syn, så man lemlester hunden i halen når den er liten og mest forsvarsløs slik at de skal slippe lemlestelse i halen? Say what now?

Så det er helt greit å legge en 3 mnd gammel valp i full narkose - bare for UTSEENDE? Og å etterpå fôre dem med antibiotika for at det ikke skal bli infeksjoner? Når antibiotikabruken allerede er alt

En seriøs kennel opererer ikke hunder av kosmetiske årsaker..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...