Andrea Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Hei! Jeg og kjæresten min skal nå få vår første valp til sommern og gleder oss veldig. Vi tenkte å skaffe en valpegrind for å kunne holde valpen på et sted spesielt om natten, og for å kunne separere rom litt lettere. Ser at valpegrinder koster veldig mye, og håpet noen her hadde gode tips til billige varianter? Har sett at flere bruker Biltema sin kompostgrind, er denne enkel å ta fra hverandre elementene på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Spørs hva slags rase du skal ha. Biltemagrinder er greie til valper av helt små raser. Ellers bør du gå for noe tyngre og mer solid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Kompostgrinder stripser du bare sammen, enkelt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrea Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Akkurat nå, Pringlen skrev: Spørs hva slags rase du skal ha. Biltemagrinder er greie til valper av helt små raser. Ellers bør du gå for noe tyngre og mer solid... Skal ha en shetland sheepdog, så er ikke store hunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Da duger nok biltemagrinder. Du kan evt feste dem i veggen, så står de mer stabilt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Sjekk også barnegrinder/trappegrinder som gis bort og selges billig på finn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Det simira sa. Med mindre dere har brede døråpninger vil en enkel Ikea-grind være nok, det finner dere på Finn. Vi har selv barnegrind fra Ikea, den typen man ikke fester med skruer, og den er solid og grei. Hvor bor du? Kan overta vår billig, om den ikke må sendes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrea Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 1 minutt siden, Pixie skrev: Det simira sa. Med mindre dere har brede døråpninger vil en enkel Ikea-grind være nok, det finner dere på Finn. Vi har selv barnegrind fra Ikea, den typen man ikke fester med skruer, og den er solid og grei. Hvor bor du? Kan overta vår billig, om den ikke må sendes Jeg bor på Rena! Vil ikea grindene også kunne brukes til å sette for eksempel rundt en hundeseng? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Nja, den må settes i spenn for å stå skikkelig støtt. Til å stå rundt ei seng ville jeg heller valgt noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Min papillon klatret over kompostgrinder som om hun aldri hadde gjort annet Jeg endte med å droppe hele grinden og heller sette opp ikea-barnegrind for dører mellom noen av rommene. Til neste valp blir det Crufts sine valpegrinder på meg, men disse er jo veldig dyre, så forsøk heller med billigere alternativer først. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 Min forvokste bc hannhund på 1,5 år kommer seg fortsatt ikke over kompostgrindene, han [emoji14] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. April 2016 Rapporter Share Skrevet 3. April 2016 14 minutter siden, tonjek skrev: Min forvokste bc hannhund på 1,5 år kommer seg fortsatt ikke over kompostgrindene, han Min største på 22 kg kan stoppes av en sytråd, mens den lille er som en ninja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts