Paranomia Skrevet 1. April 2016 Rapporter Skrevet 1. April 2016 00.00: Pakker bursdagsgave til ei venninne før det er senga. 07.00: Opp og hoppe... 08.00: Frokost og energidrikk, sånn går det når man ikke klarer kaffe men er veldig trøtt 09.00: På "jobb" og steller hesten jeg skal ri Han er så fin, selv om han ser ut som et esel på bildet 10.00: Pause etter å ha satt ut hestene og før ridningen. 11.00: Enda mer pause, etter ridningen. Kan ikke ta bilde av de som er der etc så da ble det kjedelig 12.00: Av/påtakning av dekken 13.00: Vært på felleskjøpet og kjøpt flis til marsgrisene 14.00: Innser at vi fortsatt har julekransen hengende oppe på døra... 15.00: Litt youghurt siden det er en stund til middag. 16.00: Amiga kikker ut 17.00: Sjekker hvor mye vi har igjen av pellets/fòr og hva jeg må kjøpe. 18.00: Middag. Pluto smisker ikke nei Og nei, klørne er ikke lange, han bare holder de ute. 19.00: Mor og barn 20.00: Planter enda mer kattegress (til marsvina) og kikker på det nye fine minidrivhuset 21.00: Koser med og mater kaninene 22.00: Enda flere påskekyllinger, begynner å bli store nå 23.00: Pluto smisker ikke, som sagt 00.00: Lager mat til hundene og kattene. Og siden alle nå er mette går jeg og legger meg 10 Siter
Toril Skrevet 2. April 2016 Rapporter Skrevet 2. April 2016 Fine dagen! Jeg tror det er en SVART hest på et bilde også,de ser jeg ikke mange av!! Siter
Snøfrost Skrevet 2. April 2016 Rapporter Skrevet 2. April 2016 Jeg får lyst på marsvin av disse bildene dine. Søte små gnagerne Siter
Tekopp Skrevet 2. April 2016 Rapporter Skrevet 2. April 2016 For en posisjon pluto inntar når han tigger [emoji2] (ref siste bildet av han) Siter
Lillekrapyl Skrevet 2. April 2016 Rapporter Skrevet 2. April 2016 Åå, så herlige marsvin! Har så lyst på, men det har ikke mannen. Gøy å se bilder fra dere Siter
Paranomia Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 På 2.4.2016 at 10:37 AM, Toril skrev: Fine dagen! Jeg tror det er en SVART hest på et bilde også,de ser jeg ikke mange av!! Ikke? Har egentlig ikke tenkt noe over det må jeg innrømme På 2.4.2016 at 1:01 PM, Snøfrost skrev: Jeg får lyst på marsvin av disse bildene dine. Søte små gnagerne De er kjempefine 21 timer siden, Tekopp skrev: For en posisjon pluto inntar når han tigger (ref siste bildet av han) Haha, jupp. Sånn sitter han i sofaen til foreldrene mine også, siden han egentlig ikke får lov til å sitte i sofaen bare rygger han rompa oppi og har forbeina på gulvet. Da er det liksom greit 21 timer siden, Lillekrapyl skrev: Åå, så herlige marsvin! Har så lyst på, men det har ikke mannen. Gøy å se bilder fra dere De er veldig herlige 2 Siter
MegaMarie Skrevet 4. April 2016 Rapporter Skrevet 4. April 2016 Hva jobber du med siden du er på stall? Fin dag med masse dyr Sykt søte marsvin babyer! Hvor mye plass har disse gnagerne? Så ut som det var god plass til de der! Elsker når små dyr får så godt stell og god plass! Siter
Paranomia Skrevet 4. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2016 1 time siden, MegaMarie skrev: Hva jobber du med siden du er på stall? Fin dag med masse dyr Sykt søte marsvin babyer! Hvor mye plass har disse gnagerne? Så ut som det var god plass til de der! Elsker når små dyr får så godt stell og god plass! Tiltak via NAV Veldig heldig som får drive med akkurat det jeg vil Når de er små har de ikke så store bur, har opplevd noen ganger at ungene kan "rote seg bort" i buret hvis det er for stort. Nå går de på 78x56cm. Når de blir voksne varierer størrelsen etter hvor de skal bo (altså om de skal gå i bingen sammen med andre hunner) eller om de skal gå med en voksen hann etc. 1 Siter
Recommended Posts