Gå til innhold
Hundesonen.no

Talli omplasseres


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

Ettersom Talli nå er pensjonert og jeg ser at Murphy tar over stafettpinnen så tenker jeg omplassere Talli. Jeg har jo ikke bruk for henne lengre. Og tenker legge all energi k en hund som er verdt det. 
Noen som vil ha en stille og rolig hund som bare sover? Spiser nesten ikke noe heller. Trenger ikke tur eller trening. Det står mer om henne på www.deepeyes.net 
Ta kontakt om dere vet om noen.

 

image.thumb.jpeg.a26a39992e1e17f213b9ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg har tilbudt henne plass her også, jeg har et par som hadde trengt litt oppdragelse her også :D 

:lol: Skjønner ikke... 

Men sikker på at Talli tar jobben jeg :D Både her og hos seg, vi kan dele på henne!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, JeanetteH skrev:

Jeg er elendig til å lyve, og derfor burde jeg ikke gjøre det heller :lol: 

Talli skal ingen steder, utenom til @Marie sin Johanna. Hun har førsterett på Talli om hun flytter fra meg :P 

Awww :wub: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Hun kan jo komme hit og konkurere om dronningrollen mot Supra - jeg innbiller meg at de har like stor tro på seg selv :P

(På en annen side, det hadde vært fryktelig urettferdig. De er to "voksene dronninger" som må få beholde tronen uten å kjempe :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...